VŮNĚ Z LONDÝNA ROVNOU POD STROMEČEK

Hledáte dárek pro maminku,  kamarádku nebo tatínka, který jim udělá radost, ale vás finančně nezatíží.  Tak právě pro vás bude dnešní tip nejen na jeden zajímavý eshop, ale i menší výběr produktů. Jedná se o eshop z názvem Parfemyzlondyna.cz a jak  už název napovídá, tak dneska bude řeč o vůních.


V nabídce eshopu najdete sortiment jak dámských tak pánských vůní. Výrobcem těchto parfémů je Milton-Loyd, který své parfémy vyrábí již od roku 1975. Důraz klade především na kvalitu náplně než na jejich obaly. 


Proto ani nečekejte, že vás parfémy ohromí luxusními obaly, ale na druhou stranu nemůžu říct, že by vypadaly špatně. Podle mě jsou obaly pěkné, a když je na veřejnosti vytáhnete z kabelky tak vás ostudu neudělají. Další výhodou parfémů je jejich podobnost s mnohem dražšími parfémy, takže pokud vás nějaká jejich vůně láká, tak tady ji můžete získat za necelé dvě stovky.


Zlato-černý dizajn působí elegantně. Samotná vůně je souboj orientu a ovocných tónů. Na začátku je více kořeněná, ale po chvíli se do popředí derou šťavnaté tóny malin a své tango umí zatančit i bílé květy. Vůni bych  řadila do té těžší-večerní kategorie a volila bych ji spíše pro maminku nebo babičku.


Obal tohoto parfému se líbí nejvíce. Kombinace santalového dřeva a jasmínu tvoří dokonalou souhru. Parfém je tak velice intenzivní, ale není to vůbec těžká vůně, jak by se na první pohled mohlo zdát. Smyslná vůně pro ženu, která ví co chce a umí zaujmout. 


Velice ženská, svěží a květinová vůně, ale i tak bych ji rovnala i k těm těžším. Květinové tóny se v ní krásně prolínají a sami o sobě vyniknout. Pomerančové květy ji dodají šťávu, růže zase smyslnost a pozadu nezůstává ani hyacint, který mi tam trochu hraje na ten silnější tón. Pro mě je tohle parfém pro moji babičku, přesně ji to vystihuje a myslím, že jí i poputuje. 


Ze začátku jsou parfémy velice intenzivní, ale když jim dáte pár minut, tak si krásně sednou a zjemní. Během dne je nutné se párkrát přestříknout, ale pokud nepotřebujete, aby vůni cítíl i váš nos, tak to zapotřebí není. Střička vytváří lehký mlžný závoj, který vás polapí svým kouzlem a ze svých spárů vás jen tak nepustí.


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Tyto parfémy jsem vyhrála v soutěži a musím uznat, že voní úžasně :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Teď všichni na tyto parfémy píšou články :D Ale také mě láká je vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Se značkou už jsem měla také tu čest :-)
    Opět nádherné fotografie :-) umím si je představit i v nějakém časopisu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě moc těší. :-) Protože zrovna fotky pro tenhle článek jsem fotila si na pětkrát, než jsem došla k téhle finální verzi :D

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie! :) Tento ani neznám. :))

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Takový vánoční dárek bych si taky nechala líbit :-) . Manžel mi dal vloni k Vánocům taky parfém , ale musela jsem si ho sama vybrat. Voní nádherně a už mi dochází, tak bych byla ráda, kdyby mi letos nějaký vybral on. Snad z jeho výběru nebudu zklamaná :-D .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)