NEDĚLNÍ INSPIRACE PŘÍRODOU - NATURADO EN PROVENCE

Pro dnešní inspiraci jsem zvolila francouzskou značku Naturado en Provence, jedná se o kosmetiku spíše pečujícího rázu, ale i tak jsem u ní našla jeden produkt z dekorativky, přesněji BBčko, které je kombinací účinného hydratačního krému a vysoce matujícího makeupu.

Značka vznikla v roce 1999 ve Francii v oblasti Provance pod rukami zakladatele firmy Comptoir Provance pana Didiera Phalipa, který nad značkou drží ochranou ruku do dnes. Jedná se o rodinnou firmu, která skýtá pouhých pět zaměstnanců, kteří stojí nejen za chodem, ale i částečnou řemeslnou výrobou produktů.

Naturado en Provance je čistě přírodní a organická kosmetika.

Organická kosmetika znamená produkt, který obsahuje nejvíce přírodních složek z rostlinného království, jakou jsou olivové, mandlové nebo arganové oleje, bambucké máslo nebo ovocné výtažky, éterické oleje a květinové vody.


V nabídce jsou pouhé tři odstíny Sand s podtónem do žlutá, Rose z podtónem spíše do červena a Bronze s neutrálním podtónem. Určitě se v odstínech nenajde žádná porcelánová bledulka, ale pro slečny se středním odstínem, které v drogérii vyhledávají 3 a 4 to nebude žádný problém. U mě to problém je a BBčko mi odstínově v zimě moc nesedí.

98,2 % všech složek obsažených v BB creamu má přírodní původ a 66,4 % všech složek pochází z ekologického zemedělství

Je až neuvěřitelné jaká koncentrace účinných látek skýtá jedna malá lahvička o obsahu 50 ml. Vyzvednout musím kyselinu hyaluronovou, organickou květinovou vodu z černého rybízu, která bbčko tónuje. Dále bambucké máslo pro hydrataci a olej Buruti bohatý na betakaroteny. V nemalém množství i antioxidanty z malinových semínek, které působí protizánětlivě.


BB cream má docela hutnou konzistenci, ale když makeup nanáším na pleť, tak se konzistence změní ve více krémovou. Nanáším prsty, kterými bbčko zapracuji dřív než zaschne, pak s ním nehnete. Na pleti vytváří saténový finish a na dotek je pokožka plyšová. Neucpává póry, nezalézá do vrásek a pleti dává dost prostoru, aby dýchala a cítila se skvěle.


Krytí je lehčí a pokud máte nějaké nedokonalosti, tak je potřeba krém vrstvit. A upozorním i na vůni, která je opravdu zvláštní a připomíná mi rybíz. Sama nevím jestli mi voní nebo smrdí, protože je trošku nasládlá, ale zároveň nakyslá, takže tohle musíte posoudit sami.


A teď ta hlavní informace, která mnoho z vás potěší.. NEMUSÍ SE PUDROVAT.. přesně tak, není nutné ho vůbec pudrovat, protože zasychá s semi-matným finishem, který si umí udržet pekelně dlouho.



Jestliže tě BBčko zaujalo, a nebo samotná značka, tak mrkni na eshop Lavender.cz - FB profil, kde najdeš širokou škálu nejen produktů značky Naturado en Provence.

***

Jak vás tento BB cream zaujal?


Vaše Hevi



Komentáře

  1. Bbčka nějak nevyhledává mi, jelikož mi nestačí to krytí. Ikdyž nemám nedokonalosti tak stejně mám radši když mám něco, co kryje hodně :D pro inspiraci ale rozhodně fajn, nevěděla jsem že nějaká taková značka vůbec existuje :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na ni narazila náhodou, ale jsem velmi ráda, že jsem ji mohla do téhle série zařadit.

      Vymazat
  2. Dřív jsem používala jedině BB. I když mělo celkem dobré krytí, časem jsem kvůli zhoršení pleti přešla na krycí makeup. I když bych zase ráda přešla k BB, tak doufám, že se pleť brzy umoudří :-D Pak tenhle ráda vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by to byla i lepší varianta pokud máš pleť v horším stavu. Ji jen sjednodit a nedokonalosti zaťupat korektorem. :-)

      Vymazat
  3. Vůbec jsem o této značce nikdy neslyšela. :) BB mi vždy postačí přes léto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ho taky velmi ráda používám, ale když má dobré krytí, tak mi nevadí ani po celý rok :-)

      Vymazat
  4. O značce slyším prvně a docela mě překvapil finiš výrobku. U přírodní kosmetiky bych právě naopak čekala více lesku. Ale bohužel bych se se svou světlou pletí v odstínech také nenašla :(
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO to je velký problém téhle značky, protože pigment BBčků dodává výtažky z černého rybízu, a asi je to i důvod, že odstíny nejsou vhodné pro velké bledulky.

      Vymazat
  5. Ahojky, super recenze :) Já teda vím, že je ještě jeden super eshop s přírodní kosmetikou - tady je odkaz - https://www.naqed.cz/. Je k němu připojený i blog, kde je často nějaký zajímavý článek, tak se můžete mrknout :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)