MED A RAKYTNÍK - LIMITOVANÁ EDICE - MANUFAKTURA

Pokaždé, když procházím kolem obchůdku Manufaktura tak, se musím zastavit a načerpat ty božské vůně, protože se krásně prolínají a já se cítím jako v lázních. Ale nejraději mám jejich limitované edice. Zatím u mě vedla Malina, ale když jsem objevila Med a Rakytník, stala se pro mě jasnou jedničkou. Je to neodolatelná, svěží, nasládlá vůně, která dokonale vystihuje podzimní čas.

Mezi hlavní ingredience patří právě Med z jesenických hor, který je bohatý na minerály, vitamíny, antioxidanty a další cenné látky. Má hydratační, vyživující, zklidňující a zjemňující účinky.  A druhou je rakytník, kterému se právem přezdívá oranžové zlato. Rakytník má mimořádně vysoký obsah vitamínu C, E a pyšní se regeneračními, zklidňujícími, omlazujícími a antioxidačními účinky. 

Naprosto dokonalá trojka, nemyslíte?


Pleťový balzám
Pro sychravé podzimní počasí a přibývající mrazíky je tenhle balzám pro pokožku nepostradatelný. Balzám je nabitý aktivními látkami, které zamezí dehydrataci pleti a zmírní podráždění chladem. Balzám má hutnější konzistenci a pro celý obličej vám stačí maličko. Do pokožky se vstřebává během chviličky a pocit blaženosti a sytosti se dostaví na počkání.


Balzám na rty
I balzám vás potěší lehkou a nevtíravou vůní. Na rtech působí tence, že ho ani nevnímáte. Nevytváří žádný hutný film a nepříjemný povlak. Ráda ho používám pod matné rtěnky, protože rty hydratuje a rtěnka na  něm drží.


Krém na ruce
Příjemná vůně doprovází i krém na ruce, který má lehčí konzistenci. Do pokožky se vpije okamžitě a nezanechává mastný film. Ruce jsou krásné hebké a provoněné po delší dobu. Vlastně nestačí ani vyčichnout, pokud si  krém zamilujete tak jako já a nedáte ho z ruky.


Manufaktura potěší každého a především pod stromečkem. V obchodě si vaše oblíbené produkty vyberete a milé paní prodavačky, vám balíček dárkově zabalí. A vy tak máte připravený dáreček, který provoní vaše Vánoce a obdarovanému vykouzlí úsměv na tváří.


Jak se vám limitované edice líbí? A která je vaše favoritka?


Vaše Hevi



barter spolupráce - zena-in.cz

Komentáře

  1. táto edícia je fakt super, veľmi sa mi páčia obaly produktov a určite musia voňať božsky <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle edice vypadá krásně, vůbec bych se nezlobila, kdybych nějakou takovouto dostala pod stromeček ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, je to krásný dáreček a především doplněný třeba o dárkovou krabici manufaktura :-)

      Vymazat
  3. Od Manufaktury mám meruňkový krém na ruce. Docela mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám v mini verzi z nějakého časopisu žena a život myslím, a má příjemnou svěží letní parfemaci.

      Vymazat
  4. Přiznám se, že z kosmetiky jsem toho moc neměla, jen jeden spcháč. Přijde mi to totiž dost předražené a často se mi nelíbí složení. Ale mám ráda čaje a sirupy, z téhle limitky je moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem zatím nezkoušela, ale přemýšlela jsem, že bych čaj pořídila babičce k vánocům :-) A co ti vadí na složení?

      Vymazat
  5. Já ještě moc výrobků od této značky neměla, ale vždy, když kolem tohoto obchůdku jdu, tak ne jen, že krásně voní, ale mají tam i hezky útulno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle produkt z limitované edice právě testuji a jsem z nich nadšená :) Voní úžasně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Z těchto produktů si nejvíce užívám pleťový balzám :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fantastickej pro zklidnění ošlehané pleti od větru.. :(

      Vymazat
  8. Balzám, krém na ruce wow ty bych zrovna potřebovala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tuto limitku chtěla moc zkusit, ale pak když jsem krémy očuchávala přímo v obchodě, zaujal mě více jiný krém. Ale i tak jsem si vzala z této limitky alespoň sirup, protože rakytník je moc zdravý a alespoň udělám radost celé rodině na Vánoce.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé a který? Rakytník je zdravý to máš pravdu. A co se týká sirupů tak skvělý sortiment najdeš i u značky Weleda. :-) Již zmíněný rakytníkový sirup, ale i šťávu :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)