KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE 2017 - 2

Jak říkám s kosmetickými adventními kalendáři se letos roztrhl pytel, takže tu mám další dávku inspirace.  A musím uznat, že si na nich značky daly letos záležet a jsou to opravdové skvosty.

Moje oblíbené combo barev bílé a černé mě uchvátilo na první pohled. Značku Sleek miluji, jejich obaly, kvalita a souhra ceny vás prostě musí okouzlit. Velká škoda, že tenhle drahoušek není u nás.

Tento kalendář vás potěší pouze 12 dárečky. Líbí se mi, že kalendář je seskládaný z 12 šuplíků a po jejich otevření ho tam můžete využít i dále.



Kalendář v podobě malé šperkovnice, která je svým dizajnem okouzlující a prostě fantastická. V šuplíkách objevíte 9 full sixe produktů a 16 deluxu v hodnotě 300 Liber. A já říkám: "sem s ní".


Punc luxusu sebou nese kalendář eshopu Amazon, který ukrývá 24 nejprodávanějších produktů různých značek. Kalendář obsahuje produkty jak z péče, dekorativky, péče o nehty tak i různé pomůcky.



I letos je k dostání kalendář od Essence, ale věřím, že letos bude více dostupnější pro více z vás, jelikož je ho možné zakoupit i přes eshop. Kosmetika Essence patří mezi ty levnější, které jsou u nás v drogérii k dostání a co se týká kvality, tak se u produktů hodně liší, ale jestli si chcete udělat radost za pár korun, tak směje do něj.


Sephora
Letošní lištičková kolekce je naprosto úchvatná a podle mě i jedna z nejkrásnějších za poslední dobu. Líbí se mi, že produkty uvnitř spolu ladí a jsou propojené. Pěkně promyšlený kalendář. Má to nápad i šmrnc.


Hvězda mezi kalendáři spadla z nebe od Ester Lauder. Kalendář, který je snem každé ženy ukrývá mnoho luxusních značek, které spadají pod Estee Lauder. Najdete v něm vše, co potřebuje vaše pleť a především vy samotné.

Lancome, Kiehl´s a Yves Saint Laurent to jsou velká jména a značky, které ukrývá kalendář v modro bílém provedení s červenými detaily, vám na první pohled připomenou vánoční čas.Věřím, že kalendář doma nadělá nejen parádu, ale i velkou radost z objevených produktů. Sama bych se z něj potěšila.


Své fanynky letos kalendářem potěšila i britská youtuberka Tanya Burr. Kalednář je pěkně sladěný a produkty jsou vytvořeny tak, aby při líčení k sobě ladily.  Kalendář má pouze 12 produktů, ale třeba příští rok se dočkáme toho klasického.

***

A jak se vám líbí nová dávka kalendářů?

Vaše Hevi

Komentáře

  1. Designem se mi nejvíce líbí Sephora! :) Ještě jsem žádný neměla, tak třeba si někdy udělám radost.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala snad všechny, jen škoda, že jsou tak drahé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.. :( také docela váhám.. jelikož penízky teď putovaly někam jinam.. :(

      Vymazat
  3. Adventní kalendáře mě nechávají chladnout, ale když vidím ten od Charlotte Tillbury, tak měním názor :) Škoda, že tahle značka u nás není dostupná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když už se k nám dostala i Huda a Kat von D, tak třeba přijde čas i na tuhle značku :-)

      Vymazat
  4. Mám doma ten od Douglas. Ale moc se mi líbí LookFantastic i Sephora...jen ty ceny :-(
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr. No právě ty ceny. :( ale zas když si spočítáš obsah (cenově) tak zjistíš, že vlastně dost ušetříš.

      Vymazat
  5. najviac sa mi páči ten Sephora a Sleek ;) ale tie ceny sú dosť vysoké :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti už teď můžu prozradit, že připravuji soutěž o tři adventní kalendáře.

      Vymazat
  6. Sephora se mi líbí asi nejvíce, ale bohužel v Londýně žádnou neseženu. LookFantastic taky vypadá skvěle, ale letos to vidím pouze na nějaký čokoládový kalendář :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny vypadají naprosto báječně. Nejradši bych to objednala všechno :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Letošní adventní kalendáře jsou krásné :) přemýšlím, že si letos nějaký taky pořídím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos se hodně rozmohly a značky se vážně předhánějí, která bude lepší.

      Vymazat
  9. Kalendáře jsou opravdu povedené! :) Ale letos si asi žádný nepořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad čokoládový ano :-) Bez kalendáře to nejde. Ale neboj na blogu bude pár soutěží o nějaké ty kalendáře, tak se třeba poštěstí.

      Vymazat
  10. Mně se líbí naprosto všechny, ale ty ceny???? Hrůza:D i když to asi odpovídá. Do čeho bych možná šla je to essence.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem zkoukla všechny díly, no zatím u mě vítězí kalendáře od Douglasu :) I cenou :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se mi letos zdá obsahově velmi zajímavý. Myslím, že ten loňský předčil na celé čáře.

      Vymazat
  12. Sephorácky kalendár je veľmi pekný, ma krásny dizajn. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ten Sephora a Loreal vypadají božsky. Škoda, že teď nemám penízky na rozhazování ( ne, že bych snad kdy měla :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu.. :( Od zítřka, bude probíhat soutěž na mém instagramu o kalendář Technic.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)