KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE 2017 - 1

Kosmetické kalendáře jsou hitem již posledních pár let, ale řekněte, kdo nemiluje tu minutu ráno, než otevřete příslušné okýnko a objevíte v něm nějaké překvapení. Každým rokem je výběr adventních kalendářů širší a pestřejší, takže ani letos vás neochudím o několik článků plných inspirace.

zdroj fotografie - eshop
Dr. Hauschka - Cena 1 450 Kč
Na první pohled mě zaujal příjemný minimalistický dizajn v krásných vánočních tónech. V každém okýnku se skrývá miniaturka s přípravkem na tělo nebo pleť. 

zdroj fotografie - eshop

Yves Rocher - cena 1 199 Kč
Letošní rok si na své přijdou i milovnice kosmetiky Yves Rocher. Krásný dizajn připomínající  klasické vánoce vás okouzlí na první pohled. A potěší vás i 24 produktů ze široké nabídky kosmetiky Yves Rocher.

zdroj fotografie - eshop

Douglas - cena je 899 Kč
Zlatavé tóny a mentolové odstíny jsou přímo typické pro kalendář Douglas. Tenhle bych řadila k těm nejzajímavějším a také k nejžádanějším, jelikož ukrývá hned několik dražších značek a vy si tak můžete vyzkoušet mnoho produktů v mini verzi.
zdroj fotografie - eshop

Douglas - cena je 699 Kč
Letos Douglas přichází ještě s jedním netradičním kalendářem ve tvaru kostky, který v sobě ukrývá pouze produkty z řad značky  Douglas
zdroj fotografie - eshop

Clinique - cena je 1 950 Kč.
Další a velmi oblíbený kalendář je značky Clinique. Kalendář je plný těch nejprodávanějších produktů jak z péče tak i dekorativní kosmetiky. Popravdě, kdyby mi tento kalendář dorazil domů, tak bych se vůbec nezlobila, protože značku Clinique chci vyzkoušet už delší dobu.
zdroj fotografie - eshop

NYX - cena je 1 499 Kč
Letos se NYX zaměřil na rty a svůj kalendář naplnil právě produkty na rty v různých odstínech, ale i provedeních. Takže pokud vás nějaký kousek láká tak směle do něj.

zdroj fotografie - eshop

Makeup Revolution London - cena je 1 399 Kč
Tento kalendář se mi velice líbí. Je krásně neskládaný z nositelných stínů na oči a přirozených rtěnek, které budou slušet každé ženě. V samotném kalendáři objevíte nejen dekorativní kosmetiku, ale i štětce pro její nanášení.

zdroj fotografie - eshop

The Body Shop
The Body Shop to prostě umí a na svých kalendářích si dá vždy záležet, a ani letos tomu není jinak. Dizajnově fialově laděný kalendář má v okýnkách, vše pro vaše rozmazlování. Másla, krémy, sprchové gely, ale také rukavičky a houba na mytí, dále také kleštičky na řasy, bomby do koupele a mnoho dalších zajímavých produktů.


Benefit
Kalendáře Benefit jsou fajn, ale podle mě už trošku nuda, protože se v něm objevují stále stejné produkty. Přitom značka má mnohem více zajímavých produktů.


Marionnaud - cena je 699 Kč
Tento kalendář je cenově jeden z nejdostupnějších, protože ne každý si může dovolit dát za kalendář tisíce. Tady za cenu 700 Kč získáte 24 miniaturek produktů z dekorativní kosmetiky, ale i různých doplňků. Odstínově je kalendář poskládaný velmi pěkně a využitelný pro všechny.


Pokud jsou kalendáře u nás již dostupné je u nich vždy uvedena cena v Kč.


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Teda já bych si tak přála nějaký kalendář dostat, bohužel si asi nebudu moct žádný koupit (momentálně jsou finančně přednější záležitosti). Ale budu se alespoň kochat u holek, které si kalendáře koupí :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som chcela Clinique, len musim najst e-shop, ktory zasiela na Slovensko. Ak sa nepodari, tak potom zrejme vyberiem Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci, aby to vyznělo blbě.. :( Ale u vás je ta kosmetika (kalendáře, limitky) hodně nedostupné?

      Vymazat
  3. Rozhodně mám na nějaký takovýto políčeno.. Přemýšlím od tyrkysovým od Douglasu a nebo o tom z Benefitu. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda! Můj muž mi objednal Makeup revolution k Mikuláši :) Jinak bych brala všechny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tyhle kosmetické kalendáře moc líbí, ale vždycky mě odradí cena, tak zůstávám u klasického čokoládového :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ta cena je brutální.. :( ale je pravda, že ne u všech..

      Vymazat
  6. Já už mám doma Douglas a ještě pokukuji po Body shopu.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  7. Loni jsem dostala ten od Makeup Revolution k narozeninám (které slavím 2. prosince), kdysi jsem měla i ten od Douglas. Tak nevím, jestli se letos pustit do toho od Benefitu, nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda, že je to za adventní kalendář pálka, ale kdo by nějaký takový nechtěl dostat, že ano :-D Nejvíc mě teda láká NYX a Yves Rocher :-) Super článek, moc se mi líbí, jak je to tu hezky po kupě! Hodně užitečný pro ty, kteří nad koupí nějakého kalendáře uvažují! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňa najviac láka ten Douglas. Len škoda že u nás nie je :(

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Láká mě jich hodně, ale nakonec asi si žádný nebudu pořizovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Hevi, byla jsem v Drážďanech a koukala jsem na adventní kalendáře, těch tam bylo ♥ nejradši bych měla úplně všechny, abych mohla vše vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé já chci taky.. :O Závidím.. :( mě je baví okukovat, i když je třeba nekoupím.. :(

      Vymazat
  12. Pro mě je nejzajímavější kalendář od NYX a makeup revolution.. Nad těmi uvazuju. A ještě bych brala, kdyby s něčím přišel Sleek, Rimmel nebo kiko Milano :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)