COULEUR CARAMEL - GIVEAWAY - RTĚNKA, BB CREAM A LAK

Značka Couleur Caramel, již delší dobu vévodila mému wishlistu značek, které chci zkusit. A teď když mě tak nepadá, tak jsem vám o něm nikdy nenapsala ani čárku, takže to musím napravit. Díky eshopu Milujubio.cz jsem měla možnost vyzkoušet bronzer, který jsem si naprosto zamilovala,  rtěnku, která mě uchvátila a nakonec makeup, který mě vtáhl do tajů přírodní dekorativní kosmetiky.


A jako bonus jsem pro vás získala i tři produkty do soutěže. Přesněji BBčko, rtěnku v odstínu č. 234 a lak dle vašeho výběru. Jelikož výhru vám zašla zastoupení Couleur Caramel, nemám pro vás aktuální foto, ale bbčko i rtěnka odpovídají realitě, jen lak bude jiný. Mě zaujal odstín Matt fuschia, protože je to božský podzimní odstín.

 Jestli, tě produkty zaujaly a chceš si o ně zasoutěžit, tak sleduj Instagram Couleur Caramel a buď pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC. Do komentáře mi napiš - Jestli značku znáš? Jaký proudukt jsi zkusila nebo chceš vyzkoušet? A nezapomeň zanechat email.


Konec soutěže bude 3. října. 




Vaše Hevi

Komentáře

  1. Ahoj :)
    tuto značku již mám v podvědomí a to díky jedné slovenské youtuberce, zatím nevlastním žádný produkt, ale ráda bych zkusila oční stíny či rtěnky :)
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkujeme za pěknou soutěž. Značku znám, ale ještě jsem nic nezkoušela a proto by se mi výhra moc líbila. Na isnta sleduji jako @moje_tvoreni_muj_relax. Přeji krásný den Lenka l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já tedy tuto značku neznám.Na pohled vypadá dobře, musím si vygooglit nějaké informace. Hezký zbytek dne.
    evamagdalena@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Túto značku poznám a mala som zatiaľ od nej iba lesk na pery a veľmi ma zaujali rúže :-)
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku znám, ale ještě jsem od nich nic neměla. Na IG sleduju jako martinajanc.
    vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,

    Značku Couleur Caramel znám jen ze čtení na fb nebo na blogerských stránkách.
    Nikdy jsem jí zatím nezkoušela.
    Vím že se jedná o přírodní kosmetiku, která je velmi dobrá.
    Značku Couleur Caramel sleduji na instagramu a tvůj blog sleduji přes gfc.

    Zatím pá Lenka

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc, fb EVA richterová Ervulenka@seznam.cz
    Značku vubec neznam, libi se mi lak

    OdpovědětVymazat
  8. Značku sleduji na IG jako @macina5, tvůj blog přes GFC jako Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Popravdě slyším o této značce prvně, ráda bych vyzkoušela rtěnku, její barva mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to super :) Mňa zaujal najmä rúž. Značku sledujem ako Kung-Fu Katka a tvoj blog cez GFC ako Katarína Sládečková e-mail: sladeckova219@gmail.com

    Life is full of interests

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to neodolám a musím se přihlásit, Couleur Caramel totiž zbožňuju ♥ Vyzkoušela jsem několik věcí a zatím jen juchám, po rtěnkách jsem pokukovala a laky mají božské.
    primadonnarealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné podzimní odpoledne,
    značku vůbec neznám, ale na první pohled mne zaujaly obaly. Ale zase nebudu hodnotit "knihu" dle obalu, ten odstín rtěnky vypadá fantasticky taktéž. To se jeden může těši na podzim i kdyby jen kvůli takovým barvám :)
    GFC Michaela Bártová IG SNehobila

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    značku Couleur Caramel neznám a vidím jí úplně poprvé, každopádně mě velmi zaujala. Nejvíce mě láká vyzkoušet bronzer a nějakou krásnou rtěnku.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, o značce jsem slyšela , ale neměla jsem tu čest ji zkusit, zaujal mě právě BB a rtěnka ( božská barva ) :-)
    IG terezablog0
    GFC Tereza Blog

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Hevi! :-)
    Tuto značku neznám vůbec, koukám na to nyní poprvé...a musím říct, že jsem nadšená! :-) Veganská, 100% přírodní..paráda..:-) Zaujal mě čistící pleťový gel a z dekorativky asi nejvíce tužka na obočí včetně kartáčku a tekutý makeup s extraktem z bavlny :-) Vypadá vše moc hezky a lákavě. Díky za takovou soutěž, zkusím štěstí.
    Sleduji, Instagram: Lucie Holotíková, Lucieholotikova@seznam.cz :-)

    Krásný den
    L.

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Miška
    Já tuto značku znám, ale ještě jsem se nedostala k tomu něco vyzkoušet. Rtěnky mají hodně pěkné.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Splňují obojí:)
    O tehle značce slyším úplně poprvé, ale vypadá dost zajímavě a tím, že je přírodní, má u mě další velké plus.:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,
    GFC Andrea P, instagram Darling_Andrea
    Nic jsem nevyzkoušela, ale v recenzi mě velmi zaujala rtěnka.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Veronika Pospíchalová, IG: tookky888
    vera.p@centrum.cz
    Poslední měsíc jsem četla několik pozitivní recenzí na kosmetiku Couleur Caramel, ale zatím nemám žádný produkt vyzkoušený.

    OdpovědětVymazat
  20. Tato značka mě velmi zaujala, už jsem o ní pár krát slyšela, ale zatím jsem ještě nic nezkoušela.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělá soutěž značku znám, ale zatím jsem nic nezkoušela, ale moc mě lákají její laky na nehty a také rtěnky :).
    GFC kateřina Výmolová
    IG blogbeautybyk
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nepočujem o nej prvý krát, ale ešte som nič neskúšala, rada by som vyskúšala púder, alebo čokoľvek (:
    gfc : Braylee Dixon
    braylee.dixon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. ó, tak to sú skvelé produkty. s prírodnou kozmetikou len začínam, túto som ešte nemala možnosť vyskúšať, preto sa rada zapojím a skúsim svoje šťastie ^^.
    sledujem už dlho pod týmto účtom a môj email je - kejmy . do . it (zavináč) gmail . com

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :)
    o této značce jsem upřímně vůbec nikdy neslyšela. To, že existuje jsem zjistila až nedávno, díky článku u Tebe na blogu.
    Musím říct, že mě hlavně zaujala díky pěkným obalům.
    Ráda bych od této značky zkusila rtěnku (protože jsem prostě rtěnkový maniak :D) a třena i nějaký make-up :)
    kali.petra(zavináč)seznam.cz
    Beauty Tips by Petra

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Hevi, teda, to je ale krásna súťaž! So žiadnym produktom od tejto značky nemám doposiaľ skúsenosť, no veľmi rada by som vyskúšala práve bb krém alebo make-up, no i ďalšie produkty pôsobia lákavo a zaujímavo :)
    Sledujem ťa ako Klaudy's enjoyment, IG: klaudysenjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, o tejto značke som este nikdy nepočula, preto ma zaujíma este viac! Som študentka a velmi si nemôžem dovoliť drahsiu kozmetiku, kupujem len tú z drogérky. Preto by som sa velmi potešila keby mozem vyskúšať nieco úplne nové :)
    Sledujem ako Nina Borošová (dúfam ze spravne :D), ig : Ninsyz.
    Mail: Ninushs173@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Instagram: denikaabomination
    GFC: ZdeňkaM
    Značku neznám ale zaujaly mě rtěnky. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj �� značku poznám, lákajú ma najmä rúže, ale aj BBčko vyzerá skvele! thekondy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Dík za soutěž. O značce jsem slyšela, ale zatím jsem nic od ní naživo neviděla a bez vzorků nebo testerů si kosmetiku málokdy pořídím.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Terezah-style
    Značku znám z recenzí blogerek ale nikdy jsem nic nezkoušela ale ráda bych. Nedávno jsi dělala recenzi na makeup a docela jsi mě tím navnadila k jeho koupi a celkovému přeskoku na přírodní kosmetiku i v dekorativce.
    Můj mail je: terezka0000@seznam.cz
    Na instagramu sleduji jménem: terezah.style

    OdpovědětVymazat
  31. A vítězkou soutěže se stává slečna s komentářem č.25 - Klaudy's enjoyment. Gratulace. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)