LINKOVÁNÍ


Po dlouhé době jsem ze šuplíku vytáhla krémové linky Zoeva v odstínu Magic moment.


 Na tyhle fialové jsem tak trošku zapomněla a nepoužívala jsem je tak často a popravdě mi i trošku vyschly. ale nic co by nenapravila kapka Duralinu. 


Když do líčení zakomponuji linku, vždy kladu důraz na vnitřní koutek. Jelikož vím, že mi linky opticky zmenší oči dbám na to, abych je leskem v koutku zase probudila


Linky si dělám tlustější a hodně je protahuji směrem k obočí pro kočičí vzhled. K linkám volím jemné nude odstíny na očích a výraznějších odstínech na rty. Vše k sobě krásně koresponduje a doplňuje se.


Ačkoliv samochvála smrdí, tak z líčení jsem nadšená. A dokonce mě i pár lidí zastavilo a neznámých lidí, a pěly chválu nejen na líčení, ale především i na rtěnku. Couleur Caramel č.271


A jak se líčení líbí vám?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Nádherné jemné líčení, které ti opravdu moc sluší, jako vždy, Hevi! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle líčení ti neskutečně moc sluší, jsi nádherná! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení z tebe dělá naprostou femme fatale O.o

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekné :) len by sa mi páčilo,keby si zväčšila fotky v článku, aby to líčenie bolo hneď viditeľné a nemusela by som ho rozklikávať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru, už jsem to napravila. Je pravda, že je to lepší :-) Díky za tip.

      Vymazat
  5. Krásné linky. Toto líčení ti moc sluší. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)