pondělí 8. května 2017

KOSMETICKÝ BAZÁREK

Za posledních pár dní se má aktivita na blogu a nejen tu rapidně snížila. Mrzí mě to, že na blog nemám tolik času a trošku ani náladu, protože se bohužel budu rozvádět, a momentálně řeším nové bydlení, stěhování a co bude dál. Nebojte, blog neruším. Chci a budu v něm pokračovat, ale bohužel teď musím řešit nastalé problémy. Také nastal čas probrat i mou mega velkou sbírku kosmetiky a část produktů předat dál, protože buď jsou nové a jen mi tu leží nebo jsem se do nich nezamilovala tak jak bych chtěla. Tak snad se nějaká maminka pro tyhle miláčky najde. 


Ačkoliv jsem po ní dlouho toužila, tak mi nakonec jen nevyužitě leží. Cena 800 Kč. PRODÁNO


The Balm - Shady Lady - 2x použitá - Cena  650 Kč


Paletky stínů YSL - použité, Cena 650 Kč/ks


Kupovaná v USA - Cena 850 Kč.


Nová paletka 100 Kč. REZERVACE


Použité, 50 Kč/kus


M.A.C mono stíny - Kus 100 Kč. REZERVACE - FIALOVÝ A ZELENÝ STÍN


Spíše slisované třpytky - Douglas - Cena 80 Kč/kus


Mono stín Collistar - 100 Kč


Hm stín krémový - 100 Kč


Makeup - 3 x použitý - cena 200 Kč


2x použité - 150 Kč


Sleek block - Dark - 150 Kč - pouze swatch


Tvářenka Collection - 100 Kč


Swatch - cena 800 Kč


Pouze swacht - 300 Kč.


1x použité - 350 Kč.


Jestliže máte o nabízenou kosmetiku zájem prosím pište na email: wormake@seznam.cz

PS: nabídka se časem rozšíří. Cena poštovného je 80 Kč. Platba předem.


Vaše Hevi

18 komentářů:

  1. Milá Hevi, už to máš ode mě v mailu :-)) super kousky, ale chápu, taky toho mám mraky.

    OdpovědětVymazat
  2. Škodaa že nemám pár tisícovek nazbyt a nemusela jít příští týden k zubaři, který mě vyždímá. :-( Vzala bych alespoň polovinu toho co tu nabízíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to tu ještě bude, až budeš mít pár tisícovek navíc :-)

      Vymazat
  3. Zrovna dneska jsem taky třídila kosmetiku a vše jsem dala na blog na prodej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to sem dávala z těžkým srdcem, ale říkala jsem si, že už vážně musím :)

      Vymazat
  4. Škoda, že toho mám taky tolik a spousta leží nevyužitá. Držím palce s prodejem i v osobním životě.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky, ale momentálně mám pocit, že nic nového nepotřebuji. Tenhle komentář píšu, protože ti chci vyjádřit podporu a přeji hodně sil. Držím palečky ať všechno dopadne tak jak má a bez zbytečných obtíží.

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj super ze takéto niečo robíš. Osobne mám toho naozaj veľa dokonca už toľko že sponzorujem koľkokrát aj moje kamarátky že príde wau aká super paleta vieš čo? Zober si :) ale toto je milé tiež :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to ano :) také část kosmetiky dávám kamarádkám.. :-)

      Vymazat
  7. Posílám ti sílu ať všechno s úsměvem zvládneš! <3 <3 <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda teď musím šetřit, ale chci ti aspoň napsat zprávu ať se držíš, že všechno bude tak jak má :) Z neaktivity si vůbec hlavu nedělej, to musí každý pochopit. Držím palce ať je zase líp a ať jdou ty nepříjemné změny aspoň jako po másle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Teď už bloguji, a doufám, že žádná taková krize už nepřijde.

      Vymazat
  9. Jooooj Hevi to ma mrzí :/ Držím palce ,nech všetko dobre dopadne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks