VÁNOCE 2016 - TIPY NA DÁRKY - DÁRKOVÉ POUKAZY


Podzim nás pomalu opouští a zimní a hlavně ten vánoční čas již pomalu klepe na dveře. A to značí, že přichází Vánoce. Kdy se sejde celá rodina u večeře a pod stromečkem si rozbalí dárečky. A vymyslet nějaký pěkný dáreček, aby potěšil a nepřišel vniveč, je občas složité. Nebojte také to znám, asi jako každý. U některých lidí mě dárek napadne bez přemýšlení a u jiných bych si hlavu mohla vytlouci, ale stejně nic nevymyslím. Takový problém minulý rok řešil i můj manžel. Nechtěl se mě ptát co bych chtěla, abych pod stromečkem měla překvapení. Docela dlouho přemýšlel, až nakonec mě čekal poukaz na Štětce od značky Hakuro. A já si na to právě při vymýšlení vánočních tipů na dárky vzpomněla, že vlastně i já sama letos budu pár dárkových poukazů darovat.


Jako první pro vás mám již zmíněný poukaz značky Hakuro. Štětce by měla mít každá kosmetická nadšenkyně, protože co si budeme povídat bez nich je to pěkné, ale s nimi je to perfektní.


Dárkové poukazy má v nabídce i eshop Krása.cz, který má pestrý výběr nejen kosmetiky.


Věřím, že nejednu ženu potěší i dárková karta Sephora. 


Eshop Dekorativka.cz nabízí neskutečný výběr značek a produktů. A jejich poukázky jsou roztomilé a pro kosmetickou nadšenkyni neodolatelné.

http://www.svetdarkovychpoukazu.cz/

Při hledání poukazů jsem narazila na stránku, která mě velmi zaujala, protože je plná dárkových poukazů. Stačí když si kliknete na ikonku komu chcete poukaz darovat a nějaký ten neodolatelný poukaz vybrat. Přiznám se, že nějaké ty poukazy bych využila sama. 


Poukazy nemusí být jen na různé eshopy, ale věřím, že maminku nebo babičku potěší i poukaz do lázní. Ke koupi zde


A jestliže hledáte dárek, který potěší nejen obdarovaného. Darujte Anděla. Nadaci Dobrý Anděl už vám asi moc představovat nemusím. Ale stát se Dobrým Andělem a hlavně o Vánocích v tajemném čase klidu a pohody, bude hřát u srdce nejen vás. 


Dárkové poukazy mohou být různorodé. Záleží na vás jestli vyberete poukaz na Jídlo, Krásu nebo Zážitek. A pokud jste tvořilky, tak si můžete dárkový poukaz vytvořit sami a mámě třeba darovat týdenní úklid, tátovi procházku, babičce třeba hodinu čtení atd. A jak už jsem naťukla, i já plánuji na vánoce věnovat nějaký poukaz a možná ho i sama vytvořím.



Darujete a nebo dostáváte poukazy?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Nedostávam a ani ich nedarujem. Som skôr na osobnejšie darčeky.


    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, ale mě poukaz nepřijde neosobní. :-/ ale tak chápu, že tohle je věc názoru :-)

      Vymazat
  2. Na Vánoce jsem ještě žádný poukaz nedostala, na narozeniny jsem dostala jednou poukaz na masáž a poukaz na pedikuru a to jsou teda pro mě skvělý dárky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou skvělé poukazy. Na masáž bych docela ocenila i já :-)

      Vymazat
  3. Poukaz jsem nikdy nedostala a upřímně ani nevím, jestli bych ho dostat chtěla, sice by bylo fajn, když bych si mohla vybrat, co bych chtěla, ale radši bych něco dostala rovnou, přeci jen je to takový osobnější :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Dostávám hlavně na kosmetiku, parfémy a oblečení a každým rokem daruji - našim na prodloužený víkend někam po Čechách a babičce většinou masáže nebo pedikuru :)

    Ještě, že ty poukazy máme :D Podle mě je to lepší než dát peníze, ale zároveň ne zbytečné jako jiné dárky (ponožky :D))

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle musím souhlasit, raději bych také dala poukaz než jen peníze.

      Vymazat
  5. Ja si na Vianoce prajem množstvo hovadiniek, no všetko s mojou obľúbenou Čínskou tematikou. Nakoľko sa však nedá zohnať na Slovensku, moje darčeky budú najmä z aliexpressu a aj to si ich vyberám sama, čo je troška škoda, no možno napíšem takýto nejaký článok, ktorým budem inšpirovať moju rodinu a kamarátov, čo by ma potešilo. :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Dárkové poukazy jsou super! Miluji hlavně když dostanu poukaz na nějakou víkendovou cestu s ubytováním :) Třeba na Šumavu, nebo i jinam.

    OdpovědětVymazat
  7. Raz som na Vianoce dostala poukaz na wellness, ale ja takéto darčeky nedávam. Radšej klasické a osobné darčeky.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj sledují tě už velmi dlouho a můžu říct že každý tvůj článek si užívám. Podle mě poukazy jsou výborným dárkem pro ty u kterých nevíš co. Mě se to stává každé vánoce že nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě velmi těší :-) Ano tak tohle přesně znám, já se přiznám, že dárky nemám vůbec koupené.. :D akorát jeden pro mámu, ale ten už mám od ledna :-)

      Vymazat
  9. Poukazy su isto super ale tiez to ma nevyhody, ta neosobnost mi na tom tiez moc nesedi - ale to zavisi.. ale tiez sa viac krat stalo ze poukaz nakoniec prepadol.. ale tak aj hocijaky iny darcek nie vzdy padne na urodnu podu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když to tak vezmu, a poukaz vytvoříš třeba sama :-) je to už něco jiného :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)