KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE 2016

Minulý rok jserm pro vás v článku Adventní kalendáře 2015 shrnula pár Adventních kalendářů pro který minulý rok nabízel. A protože článek měl u vás velký úspěch a patří k nejčtenějším článkům, rozhodla jsem se, že i letos vám přinesu nějakou tu adventní inspiraci. Loni jsem koupi Advetního kalendáře prošvihla, i když jsem o nich psala článek. Ale letos bych to chtěla napravit a nějaký ten pěkný kalendář si pořídit. 


Douglas kalendář, který je dostupný ve všech parfumériích za 699 Kč. Krabička v sobě ukrývá 24 plných produktů dekorativní kosmetiky Douglas. 





Kalendáře The Body Shop vypadají skvěle, ale u nás bohužel k dostání nebudou.







Zajímavý a velký výběr adventních kalendářů má i značka Technic, která je k dostání na eshopu Kosmetikavelkoobchod.cz Cena cca 900 Kč




Na eshopu můžete také zakoupit kalendáře značky W7. Cena je 749 Kč.


Adventní kalendář má v nabídce i značka L´occitane. Jeho cena je 1345 Kč.


Kalendář Benefit vám nabídne 12 ikonických produktů značky. Cena 1450 Kč.


Milovnice značky Lush, i vy si přijdete na své. Cena je 1995 Kč


Adventní kalendář Clinique jehož cena je 2200 Kč.

Se svým kalendářem přišla i značka Artdeco. Cena je 1375 Kč.


Kalendář Douglas jsem obdivovala v ochodě, ale nakonec jsem ho tam zanechala. Cena 949 Kč.


Kalendář plný laků je také k dostání na eshopu Douglas. Cena je 825 Kč.
Věřím, že tohle je sen každé ženy. Adventní kalendář Estée Lauder. Jehož cena je opravdu astronomická 7563 Kč k dostání v parfumérii Douglas.


Adventní kalendář Sephora. Cena 1190 Kč.


Jeden kalendář tu mám i z levnější kategorie. Balea kalendář stojí cca 400 Kč.


Adventní kalendář Babor. Cena 1931 Kč.



Plánujete si nějaký Adventní kalendář pořídit?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Kalendář Estée Lauder je fakt krásný, ten bych pak využila i jako skříňku na šperky. Ale za tu cenu bych si radši zaletěla na víkend do Londýna :D Koukala jsem na kalendáře Balea, jeden byl poničený, tak jsem si říkala, jestli si ho nevzít, ale nechtěl se mi tak obrovský tahat autobusem domů. Tak nevím. Kolegyně v práci koupila dětem od Hariba, tak si možná dopřeju něco sladkého :) Moc hezký článek a jsi zlato, že sis dala tu práci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EL je božskej, najít ho jako dárek pod stromečkem bych se vůbec nezlobila.. :D :D

      Vymazat
  2. To je kalendářů! :) Ale žádný mě extra nezaujal, kromě Benefitu, který už chci strašně dlouho vyzkoušet, ale bohužel byl brzy vyprodaný. Nebo spíš možná bohudík pro moji peněženku :D Ale možná si nějaký ještě pořídím, uvidím:)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvelý nápad, uvítala by som niečo podobné s prírodnou kozmetikou :) Ale adventné kalendáre neplánujem a nijak obzvlášť nevyhľadávam :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalendář s přírodní kosmetikou by byl luxusní :)

      Vymazat
  4. Fantastic post Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Adventni kalendáře mám ráda, především tyhle kosmetické. Letos ale spíše ujíždím na různých limitkach a setech z kterých využiji většinu produktů. Benefit kalendář mě vůbec nepřitahuje, za to jejich letošní sety Dolly jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som vždy chcela vyskúšať essence adventný kalendár, no nikdy som ho neskúšala. Tentokrát má však veľmi zaujal aj kalendár plný lakov, ktorý si pridala do zbierky kalendárov :) ten je ale fakt úžasný len 825Kčs je troska veľa na môj malý rozpočet

    OdpovědětVymazat
  7. Některé ty kalendáře jsou teda ultra drahý, nejvíce mě zaujal ten od L'occitanu a Benefit :)

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom s tebou souhlasím, ale zas obsahují docela zajímavé produkty, a uděláš si přehled o značce :-)

      Vymazat
  8. super článok, všetky vyzerajú nádherne!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Minulý rok som mala adventný kalendár od Loccitane a bola som s ním naozaj spokojná. Ach, tento článok som nemala ani vidieť, to budú zasa účty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad ním jsem uvažovala letos, ale propásla jsem a je vyprodaný.

      Vymazat
  10. Letos chci také kosmetický kalendář. :) Tak snad se dočkám. :D
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krasne, ale nemam ani jeden. Chtela jsem si koupit aspon Baleu,ale pani pani v DM mi sdelila, ze na prodejnu dostaly jen dva kousky...to je tedy opravdu malo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano.. Už jsi třetí co mi psala, že mají max dva na prodejnu, a když si je ještě rozeberou holky prodavačky, nemáš šanci se k němu vůbec dostat.

      Vymazat
  12. Juuj, taký kalendár by ma potešil . :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, boží kalendáře :) ten Lush je skvělý
    https://lifebymaky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Kosmetické adventní kalendare jsem nikdy ještě nevidela :D koupi určitě neplánuju - pouzivam přírodní kosmetiku a licim se minimálně. Ale je to super nápadi když já osobně si radši koupím adventní kalendář s čajem a za ty peníze si zajedu na adventní trhy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hned bych brala nějaký kalendář :) Líbí se mi to a je to pocit štěstí třeba každé ráno si otevírat jedno políčko :))) Jinak jako Baleu jsem si chtěla koupit, ale nakonec ne, protože tam nejsou nic moc pěkné produkty,
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nikdy nevydržím.. a okýnka otevřu dřív než mám :/ :D

      Vymazat
  16. Ty kalendáře jsou úžasné, ale ty ceny -.-" asi zůstanu u čokoládkovýho :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  17. Ahh, tak ten od Benefitu je naozaj úžasný! :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  18. Suoer článek Hevi, o spoustě zmiňovaných značek jsem ani netušila, že mají adventní kalendář taky ve své nabídce. Já mám letos kosmetický advenťák poprvé, sáhla jsem po tom od Baley, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jééé skvělý, měla jsi štěstí.. už se těším na fotečky :-)

      Vymazat
  19. Skoro všechny kalendáře vypadají moc hezky, jen ty ceny nejsou tak moc dobré. Nejvíc mi asi vyhovuje cena adventního kalendáře Balea, ale na ten jsem zatím v žádném DM nenarazila :(

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
  20. díky za inspiraci, mám ten Benefití. Určitě juknu i na jiné

    OdpovědětVymazat
  21. Palec nahoru za opravdu pestrý výběr kalendářů. :) Neříkám, že by mě úplně nelákalo si něco podobného koupit, ale přijde mi to jako zbytečně drahá záležitost, když ty produkty uvnitř, třeba ani nepoužiju. :)

    by Corra

    OdpovědětVymazat
  22. Nedávno jsem se na nějaké dívala a přemýšlela, zda si nějaký ten adventní kalendář koupit, ale zatím jsem jim odolala. Tak uvidíme. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba kalendáře Technic vypadají skvěle a mají i slušnou cenu.

      Vymazat
  23. Mně by se líbily úplně všechny :D žádný si ale pořizovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  24. Radost se dívat! Já jsem dostala kalendář od Balei. Už se těším, až ho budu otevírat :) Vloni jsme měla od make-up Revolution...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl letos rychle vyprodaný :-) A Baleu ti budu tiše závidět.

      Vymazat
  25. Na ten EL jsem koukala na Douglasu, ale takovej boháč opravdu nejsem. Každopádně najít ho pod stomečkem, jsem štěstím bez sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom musím souhlasit.. :-) najít ho pod stromečkem tak jsem štěstím bez sebe :-)

      Vymazat
  26. Ještě, že ty kosmetické adventní kalendáře máme :) Akorát problém je - vybrat, který je ten nej :D :)

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a zdá se mi, že rok od roku je jich více a více :-)

      Vymazat
  27. super dik za info jinak ta balea je i u nas jeste jsem ji totiz nevidela dik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla by být, ale sehnat ji je těžké, protože prý na prodejnu dostanu tak 3 ks.

      Vymazat
  28. Hezký večer. Kalendář Balea jsem koupila mamince k narozeninám, byl první v jejím živote. :-) Pro sebe jsem neodolala Nyxu, ale byla to fuška, protoze byl pořád vyprodaný. Ale podařilo se, když jsem byla se synem v nemocnici. V šest ráno asi ještě nenakupovalo moc lidi online :-)) Jinak moc hezký článek. :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to věřím, že kalendář mamince udělal radost :-) O NYXu jsem uvažovala, ale bohužel stále mi ukazuje, že není dostupný. TAk jsem to vzdala.

      Doufám, že syn je v pořádku :-)

      Vymazat
  29. Minulý rok sa mi nepodarilo zohnať ani L'Occitane, ani Balea, príliš neskoro som sa dozvedela o týchto kalendároch, ale tento rok už Balea mám a som šťastná. :) Na budúci rok skúsim nejaký iný, vďaka za inšpiráciu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)