úterý 15. listopadu 2016

KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE 2016

Minulý rok jserm pro vás v článku Adventní kalendáře 2015 shrnula pár Adventních kalendářů pro který minulý rok nabízel. A protože článek měl u vás velký úspěch a patří k nejčtenějším článkům, rozhodla jsem se, že i letos vám přinesu nějakou tu adventní inspiraci. Loni jsem koupi Advetního kalendáře prošvihla, i když jsem o nich psala článek. Ale letos bych to chtěla napravit a nějaký ten pěkný kalendář si pořídit. 


Douglas kalendář, který je dostupný ve všech parfumériích za 699 Kč. Krabička v sobě ukrývá 24 plných produktů dekorativní kosmetiky Douglas. 





Kalendáře The Body Shop vypadají skvěle, ale u nás bohužel k dostání nebudou.







Zajímavý a velký výběr adventních kalendářů má i značka Technic, která je k dostání na eshopu Kosmetikavelkoobchod.cz Cena cca 900 Kč




Na eshopu můžete také zakoupit kalendáře značky W7. Cena je 749 Kč.


Adventní kalendář má v nabídce i značka L´occitane. Jeho cena je 1345 Kč.


Kalendář Benefit vám nabídne 12 ikonických produktů značky. Cena 1450 Kč.


Milovnice značky Lush, i vy si přijdete na své. Cena je 1995 Kč


Adventní kalendář Clinique jehož cena je 2200 Kč.

Se svým kalendářem přišla i značka Artdeco. Cena je 1375 Kč.


Kalendář Douglas jsem obdivovala v ochodě, ale nakonec jsem ho tam zanechala. Cena 949 Kč.


Kalendář plný laků je také k dostání na eshopu Douglas. Cena je 825 Kč.
Věřím, že tohle je sen každé ženy. Adventní kalendář Estée Lauder. Jehož cena je opravdu astronomická 7563 Kč k dostání v parfumérii Douglas.


Adventní kalendář Sephora. Cena 1190 Kč.


Jeden kalendář tu mám i z levnější kategorie. Balea kalendář stojí cca 400 Kč.


Adventní kalendář Babor. Cena 1931 Kč.



Plánujete si nějaký Adventní kalendář pořídit?


Vaše Hevi


60 komentářů:

  1. Kalendář Estée Lauder je fakt krásný, ten bych pak využila i jako skříňku na šperky. Ale za tu cenu bych si radši zaletěla na víkend do Londýna :D Koukala jsem na kalendáře Balea, jeden byl poničený, tak jsem si říkala, jestli si ho nevzít, ale nechtěl se mi tak obrovský tahat autobusem domů. Tak nevím. Kolegyně v práci koupila dětem od Hariba, tak si možná dopřeju něco sladkého :) Moc hezký článek a jsi zlato, že sis dala tu práci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EL je božskej, najít ho jako dárek pod stromečkem bych se vůbec nezlobila.. :D :D

      Vymazat
  2. To je kalendářů! :) Ale žádný mě extra nezaujal, kromě Benefitu, který už chci strašně dlouho vyzkoušet, ale bohužel byl brzy vyprodaný. Nebo spíš možná bohudík pro moji peněženku :D Ale možná si nějaký ještě pořídím, uvidím:)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvelý nápad, uvítala by som niečo podobné s prírodnou kozmetikou :) Ale adventné kalendáre neplánujem a nijak obzvlášť nevyhľadávam :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalendář s přírodní kosmetikou by byl luxusní :)

      Vymazat
  4. Fantastic post Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Adventni kalendáře mám ráda, především tyhle kosmetické. Letos ale spíše ujíždím na různých limitkach a setech z kterých využiji většinu produktů. Benefit kalendář mě vůbec nepřitahuje, za to jejich letošní sety Dolly jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou už jsem obdivovala u tebe na blogu :-)

      Vymazat
  6. Ja som vždy chcela vyskúšať essence adventný kalendár, no nikdy som ho neskúšala. Tentokrát má však veľmi zaujal aj kalendár plný lakov, ktorý si pridala do zbierky kalendárov :) ten je ale fakt úžasný len 825Kčs je troska veľa na môj malý rozpočet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence kalendář se k nám ani nedostal, nebo ano?

      Vymazat
  7. Některé ty kalendáře jsou teda ultra drahý, nejvíce mě zaujal ten od L'occitanu a Benefit :)

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom s tebou souhlasím, ale zas obsahují docela zajímavé produkty, a uděláš si přehled o značce :-)

      Vymazat
  8. super článok, všetky vyzerajú nádherne!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Minulý rok som mala adventný kalendár od Loccitane a bola som s ním naozaj spokojná. Ach, tento článok som nemala ani vidieť, to budú zasa účty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad ním jsem uvažovala letos, ale propásla jsem a je vyprodaný.

      Vymazat
  10. Letos chci také kosmetický kalendář. :) Tak snad se dočkám. :D
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krasne, ale nemam ani jeden. Chtela jsem si koupit aspon Baleu,ale pani pani v DM mi sdelila, ze na prodejnu dostaly jen dva kousky...to je tedy opravdu malo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano.. Už jsi třetí co mi psala, že mají max dva na prodejnu, a když si je ještě rozeberou holky prodavačky, nemáš šanci se k němu vůbec dostat.

      Vymazat
  12. Juuj, taký kalendár by ma potešil . :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, boží kalendáře :) ten Lush je skvělý
    https://lifebymaky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Kosmetické adventní kalendare jsem nikdy ještě nevidela :D koupi určitě neplánuju - pouzivam přírodní kosmetiku a licim se minimálně. Ale je to super nápadi když já osobně si radši koupím adventní kalendář s čajem a za ty peníze si zajedu na adventní trhy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš nějaký tip na adventní kalendář s čaji? :-)

      Vymazat
  15. Hned bych brala nějaký kalendář :) Líbí se mi to a je to pocit štěstí třeba každé ráno si otevírat jedno políčko :))) Jinak jako Baleu jsem si chtěla koupit, ale nakonec ne, protože tam nejsou nic moc pěkné produkty,
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nikdy nevydržím.. a okýnka otevřu dřív než mám :/ :D

      Vymazat
  16. Ty kalendáře jsou úžasné, ale ty ceny -.-" asi zůstanu u čokoládkovýho :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  17. Ahh, tak ten od Benefitu je naozaj úžasný! :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  18. Suoer článek Hevi, o spoustě zmiňovaných značek jsem ani netušila, že mají adventní kalendář taky ve své nabídce. Já mám letos kosmetický advenťák poprvé, sáhla jsem po tom od Baley, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jééé skvělý, měla jsi štěstí.. už se těším na fotečky :-)

      Vymazat
  19. Skoro všechny kalendáře vypadají moc hezky, jen ty ceny nejsou tak moc dobré. Nejvíc mi asi vyhovuje cena adventního kalendáře Balea, ale na ten jsem zatím v žádném DM nenarazila :(

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, a mám pocit, že už ani nenarazím.. :/

      Vymazat
  20. díky za inspiraci, mám ten Benefití. Určitě juknu i na jiné

    OdpovědětVymazat
  21. Palec nahoru za opravdu pestrý výběr kalendářů. :) Neříkám, že by mě úplně nelákalo si něco podobného koupit, ale přijde mi to jako zbytečně drahá záležitost, když ty produkty uvnitř, třeba ani nepoužiju. :)

    by Corra

    OdpovědětVymazat
  22. Nedávno jsem se na nějaké dívala a přemýšlela, zda si nějaký ten adventní kalendář koupit, ale zatím jsem jim odolala. Tak uvidíme. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba kalendáře Technic vypadají skvěle a mají i slušnou cenu.

      Vymazat
  23. Mně by se líbily úplně všechny :D žádný si ale pořizovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  24. Odpovědi
    1. ❤❤❤ je těžké si vybrat, že? ❤❤❤

      Vymazat
  25. Radost se dívat! Já jsem dostala kalendář od Balei. Už se těším, až ho budu otevírat :) Vloni jsme měla od make-up Revolution...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl letos rychle vyprodaný :-) A Baleu ti budu tiše závidět.

      Vymazat
  26. Na ten EL jsem koukala na Douglasu, ale takovej boháč opravdu nejsem. Každopádně najít ho pod stomečkem, jsem štěstím bez sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom musím souhlasit.. :-) najít ho pod stromečkem tak jsem štěstím bez sebe :-)

      Vymazat
  27. Ještě, že ty kosmetické adventní kalendáře máme :) Akorát problém je - vybrat, který je ten nej :D :)

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a zdá se mi, že rok od roku je jich více a více :-)

      Vymazat
  28. super dik za info jinak ta balea je i u nas jeste jsem ji totiz nevidela dik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla by být, ale sehnat ji je těžké, protože prý na prodejnu dostanu tak 3 ks.

      Vymazat
  29. Hezký večer. Kalendář Balea jsem koupila mamince k narozeninám, byl první v jejím živote. :-) Pro sebe jsem neodolala Nyxu, ale byla to fuška, protoze byl pořád vyprodaný. Ale podařilo se, když jsem byla se synem v nemocnici. V šest ráno asi ještě nenakupovalo moc lidi online :-)) Jinak moc hezký článek. :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to věřím, že kalendář mamince udělal radost :-) O NYXu jsem uvažovala, ale bohužel stále mi ukazuje, že není dostupný. TAk jsem to vzdala.

      Doufám, že syn je v pořádku :-)

      Vymazat
  30. Minulý rok sa mi nepodarilo zohnať ani L'Occitane, ani Balea, príliš neskoro som sa dozvedela o týchto kalendároch, ale tento rok už Balea mám a som šťastná. :) Na budúci rok skúsim nejaký iný, vďaka za inšpiráciu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů tak to jsi měla štěstí :-) Skvělé :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks