WELEDA ARNIKOVÁ ŘADA - SPRCHOVÝ GEL, MASÁŽNÍ OLEJ A ARNIKOVÝ KRÉM


Ať jste vrcholový sportovci a nebo jen gaučový povaleči, stále vás bolí svaly a klouby, a jak jim pomoci? No přeci s Arnikou. Arnika je léčivá bylinka, která je v kosmetice hojně využívána pro své antiseptické a hlavně hojivé účinky. Na její účinky vsadila i kosmetika Weleda. Měla jsem možnost vyzkoušet tři produkty z Arnikové řady. Arniku jsem znala jen jako jed, a o tom, že má nějaké léčivé účinky jsem neměla ani ponětí, ale teď už vám s klidným srdcem mohu říci, že tohle je zázrak. Tělu je prospěšná, duši pohladí a barevné obaly polichotí i na pohled


Znáte rána, kdy se vám vážně nechce z postele, ale vy musíte? Já ano, jsou dny kdy bych proležela celý den v posteli a ani z ní nevylezla. Ale od té doby co jsem si do sprchy přihodila tento arnikový sprchový gel , tak vstávám docela ráda a neskutečně se těším do sprchy. Jeho vůně vás dokonale probudí k životu, dodá hromadu energie a příjemně nabudí pro celý den. Krémová konzistence, pění jako klasický sprchový gel a pokožku nevysušuje, a dokonce není potřeba ani mazat. Tohle v létě velmi oceňuji, protože popravdě sotva se dokopu k tomu, abych se namazala v zimě a představa, že bych v létě, kdy teploty hází nehorázná čísla, bych na sebe měla patlat ještě tělový krém nebo máslo.


Arnikový olej má obal v tmavě-zelené barvě, který je ale lehce průhledný a vy tak můžete vidět jestli vám olej dochází a jak ubývá. Velice oceňuji, že víčko není hladké, ale má na sobě drážky. Právě díky nim se lahvička s olejem lehce otevře, i když máte ruce umaštěné nebo mokré, a zavře. Samotný olej má žluto-zelenou barvu a bylinkovou vůni, s kterou jsem se ze začátku smiřovala, jestli se mi líbí nebo ne. Je velmi příjemná, uklidňující ale nabije vás energií. Jestli olej použijete na suchou pokožku nebo mokrou po sprchování je na vás. Osobně v jeho použití nevidím rozdíl. Lehce se rozetře vždy, a do pokožky se vstřebá stejně a pokožku zanechává jemnou, hydratovanou, ale neumaštěnou. Ačkoliv olej je primárně určený spíše pro sportovce, tak jsem si ho zamilovala, když přijdu z práce a chci si udělat relax sama pro sebe a ulevit hlavně svým svalům. Z práce jsou napjaté a bolavé. Olej používám buď do horké lázně, ale nejraději si kápnu pár kapek do dlaní a olej si vmasíruji do pokožky. Po chvíli cítím jak se svaly uvolňují a pocit těžkých nohou ustupuje.


Gel má klasické hliníkové balení, díky kterému v tubě nezůstane ani kapka. Gel má nažloutlou barvu a opět voní po bylinkách. Samotný gel po aplikaci je velmi příjemný a neskutečně uleví. Já jsem si ho naprosto zamilovala a neustále ho nosím v kabelce. Nejvíce ho používám na kotník, který jsem si v 15 letech v den mých narozenin zlomila a od tohoto osudného dne se mi kotník při větší námaze připomíná a nedá mi pokoj, ale já jeho provokacím utla niť právě s tímto gelem. Když cítím, že už to není ono a kotník se hlásí ke slovu, vytáhnu arnikový gel a kotník si natřu. Během chviličku cítím úlevu, pnutí je pryč a já mohu zas a s znovu běhat jako laňka. Velice oceňuji, že po natření se gel rychle vstřebá, uschne a nelepí. Jestli vás trápí bolest svalů, modřiny a nebo výrony, neváhejte a zkuste ho. Navíc je protizánětlivý a hojivý.



O produkty z Arnikové řady si můžete zasoutěžit s Weledou na jejich instagramovém profilu. Stačí když pod  #mujduvod nahraješ fotku na téma aktivní životní styl, připsat k ní proč sportujete. A můžete soutěžit o hodnotné ceny. Více najdeš na blogu Weleda a mé důvody v článku zde.


Vaše Hevi

_______________________________

*produkty mi byly zaslány k recenzi
*k dostání na eshopu Weleda-Arnika

Komentáře

  1. Ten gel budu muset vyzkoušet :)
    Když jsem byla malá, tancovala jsem - a odnesla jsem si z toho totálně odrovnaná kolena. Tak snad mi třeba toto pomůže :)
    Tips by Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Arnikový olej má za mě moc příjemnou vůní a používám ho na suché lokty a kolena..krásně hydratuje. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Weledu milujem a doma mám väčšinu kozmetiky na starostlivosť od tejto značky. Tieto výrobky som však ešte neskúšala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Je mám ho už jen půlku a budu muset pořídit další :-)

      Vymazat
  5. Hevi, dokonalé fotky! :) ze zmíněných produktů jsem vyzkoušela Arnikový olej. Krásně voní a na bolavé nohy je super!

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
  6. Produkty vyzeraju zazracne :) najviac ma zaujal gel, na bolave svaly by mohol pomoct.. mam doma vzorku sprchaca a po tvojej recenzii sa na neho celkom tesim :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to se určitě těš :-) Na bolavé svaly je to úžasné :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)