RECENZE: REVLON COLORBURST LIP BUTTER @ELNINO.CZ


Rtěnková výzva je za námi a je čas na recenzi. Lip Buttery mám doma už delší dobu, hlavně abych je pořádně otestovala, ale předešlý týden jsem vám každý den jednu z nich představila a vám už zas tak neznámé nejsou. Lip buttery zaplavily celý internet a staly se hitem mnoha značek. Lip Buttery, které mám doma já jsou od značky Revlon. Do výzvy mi je poskytl eshop Elnino.cz, kterému děkuji, a mi se jdeme podívat na to, jak tyhle krásky obstály nebo propadly.


Odstíny jsem si vybírala sama, a vůbec jsem se nemohla rozhodnout. Na eshopu lip buttery můžete zakoupit za 130 Kč, a za mě je to úžasná cena, jak se říká za málo peněz hodně muziky, tak v tomhle případě barvy, pigmentace, výdrže a nádhery.


Velice se mi líbí, a velmi chválím, že rtěnky přišly pěkně zabalené, aby se k nim nikdo nedostal. Nevím jak vy, ale já v drogérii (kdekoliv) nesnáším, když jsou opatlané všechny rtěnky, a vy nemůžete najít jedinou v nepoužitém stavu, aby jste si ji mohli koupit. Nevím, ale v dnešní době slovo "tester" je hodně profláknuté, takže plně věřím, že většina lidí ví k čemu se používá, tak by to tak mohli i používat.




Když lip buttery rozbalím z ochranného obalu vykoukne na mě neskutečně pěkné balení. Barva víčka odpovídá barvě produktu, a vy ihned na první pohled vidíte, který kousek chcete dneska použít. A další vychytávka se ukrývá v průhledném vrchním víčku. Víčko je z pevnějšího plastu a doplněno o jemné perforování. Pak rtěnku už zdobí jen nápis Revlon na černém podkladu. Na prvních pár použití jsem bojovala s otvíráním a ne vždy se mi to podařilo otevřít, ale stačilo pár líčení se rtěnkou a bylo vše v pořádku.


Lip buttery jsou hodně krémové a na rty se příjemně nanáší, kloužou po nich a používat je přímo slast. Bohužel, ale hodně ubývají, ale zas můžete mít radost z toho, že se vám podaří spotřebovat rtěnku. Není to tím, že by produkt měl malou gramáž ( 2,55 g), ale právě protože jsou tak krémové. 


Pokud vaše rty nejsou zrovna ve skvělé kondici, a vy nevíte jestli raději nemáte sáhnout spíše po balzámu než po rtěnce, tak neváhejte a sáhněte po těchto lip butterech, protože i když se vaše rty necítí zrovna nejlépe, balzámky je světu ukážou v naprosto skvělé kondici, a nějakou tu šupinku schovají a rty během nošení hydratují a hýčkají ve své péči. Nezalézájí do vrásek a ani se nerozpíjí mimo přirozenou linii rtů. Skvělý uchazeči pro výběr rtěnky do kabelky, protože vás vždy podrží a zachrání. Po celou dobu nošení jsou lip buttery velmi příjemné a nelepí.


S lehkou nadsázkou se dá říct, že lip buttery jsou přímo k sežrání. Jsou měkoučké jako máslo a božsky voní po karamelu. Nemůžu si pomoct, ale já když si k nim přičichnu tak mi voní vážně po karamelu. Není to otravná sladká vůně, ale jemná příjemná vůně, kterou si zamilujete.


Z prava: 001, 010, 025, 027, 053, 070, 075
Pigmentace se hodně liší odstín od odstínu. Když je odstín spíše v tmavších tónech, tak je pigmentace opravdu vysoká a na jedno přetření máte neskutečně nádherný rty. V případě jemných nude odstínu je pigmentace nižší a vaše rty jen lehce zbarví. Docela jsem uvažovala jestli mi to vadí nebo ne. A došla jsem k závěru, že NE, protože ne každý má rád brutálně výrazné rty a pigmentaci, která se vám zažere do rtů. A takhle si každý může najít svůj nejen svůj odstín, ale i pigmentaci.


Výdrž je úžasná, mě na rtech vydrží cca 3-4 hodin s lehkým jídlem a pitím za pomoci brčka, protože se obtiskává. Popravdě, když si dáte kachnu se zelím, tak lip butter jde dolů okamžitě. Barva se ze rtů vytrácí postupně, u tmavších odstínů to oceníte asi více, protože vám pořád dají lehký nádech barvy a na oko, stále barevné rty. Když se začnou ztrácet světlé odstíny, tak ani nepoznáte jestli je tam vůbec máte a musíte aplikaci opakovat znovu. 


Pondělí - 025 Peach Parfait


Jemný broskvový odstín, který v sobě má hodně zlatavých třpytek, které na rtech vytváří příjemný lesk. Peach parfait má lehčí pigmentace, která rty jemně zabarví. Odstín, který sedne většině z vás, a věřím, že si ho i většina z vás zamiluje. Je to odstín, který doplní jak jemné tak výrazné líčení a stále bude vypadat dábělsky a královsky zároveň.

Úterý - 010 Raspberry pie


Rasberry pie je tmavší malinovo-fialová barvička. Na rtech se občas tváří trošku více do červena než ve skutečnosti je. Patří k těm kouskům s vyšší pigmentací, pro mě i na úrovni rtěnky. Je to hodně výrazný odstín, který si zaslouží jemné nude líčení, aby mohla vyniknout právě ona. Pokud nemáte ráno čas, ale potřebujete líčením zaujmout, tak to postavte na téhle barvičce, nechte ji vyniknout a doplňte jen jemnými linkami a řasenkou a můžete vyrazit. Líčení za pár minut, ale vy budete za hvězdu. 

Středa - 070 Cherry tart


Červená je klasika a sluší všem, a proto ani tento týden tu nemohla chybět. Cherry Tart je krásná tlumenější třešňová červená s načervenalým shimmerem. Na rtech není moc výrazný, ale rty jsou lesklejší. Vytváří až mokrý effekt rtů. Cherry Tart je krásná červená pro tmavovlásky, neříkám že pro blondýnky není, ale podle mě tlumené odstíny jsou nejkrásnější na tmavovláskách. Odstín zvládne i tmavší líčení očí, kterému umí pěkně nakopat a poprat se o své místo. Pokud hledáte červenou pro každý den, je Cherry Tart jasná volba.

Čtvrtek - 027 Juicy Papaya


Přiznám se, že tento odstín mě zaujal nejméně, a používala jsem opravdu jen výjmečně. Při aplikaci lehce flekatěla a v horku se mi na rtech srážela. Ale u jiných se mi to vůbec nestávala. Ale pro milovnice korálových-nude barev bude určitě zajímavá. A také pro ty, které se bojíte zářivé oranžové, takhle vám na rtech vytvoří lehký nádech. 

Pátek - 075 Lollipop


 Magenta, jedním slovem Magenta. Popravdě pod názvem Lollipop jsem čekala spíše nějakou jemnou růžovou, ale ono ne je to tmavá růžová, ale pěkná tmavá růžová, v které se občas zaleskne i mamodralý nádech. S toutou barvou jsou moje zuby lehce bělejší. Mezi touto a rtěnkou Raspberry pie není moc velký odstínový rozdíl a na rtech vypadají hodně podobně. 

Sobota - 053 Sorbet


Neonová kráska, kterou při zemi drží trošku červené. Ale na léto je to pecková barvička a patří mezi mé favoritky z těchto sedmi kousků. Je neskutečně variabilní a využitelná je snad ke každému líčení.

Neděle - 001 Pink Truffle


Pokud nevíte jestli chcete fialovou nebo hnědou je Pink Truffle jako stvořená pro vás, protože ona sama ani neví jestli chce být hnědá nebo fialová, pokaždé se klaní k jiné straně, a sama neví co chce, ale já vím, že ji chci protože je božská. Ať je hnědá, fialová, čokoládová já ji miluji, tenhle odstín pro mě jako stvořený. 


Za mě must have odstíny jsou určitě 001 Pink Truffle, 070 Cherry Tart a 025 Peach Parfait.

Zaujaly vás? Znáte neznáte?

Vaše Hevi

----------------------------------------------------------

Ke koupi na eshopu Elnino.cz
Více líčení najdeš na mém FB.

* produkty mi byly zaslány k recenzi eshopem.


Komentáře

  1. No vypadají vážně luxusně, to jejich zabalení mě překvapilo! :) Taková rtěnka by se mi hodila! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky odtiene sú také krásne, tiež by som mala problém si vybrať.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy, lákají mě hodně, skoro všechny odstíny (kromě korálové) bych si taky klidně pořídila...Ach jo, slibovala jsem si, že už nebudu tolik utrácet za kosmetiku...
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže je super, že jsou jen za 130 Kč, což není vůbec moc :-)

      Vymazat
  4. Možná nějaký zkusím, hlavně odstín 025 se mi líbí <3
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. 025 vyzerá naozaj nádhenre :) Inak, ako vidím na tvojich perách, majú krásnu sýtu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak teraz som nad nimi začala vážne premýšľať :D Asi si teda nejaký vrámci Dni Marianne budem musieť kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  7. To, že se jejich barva nezažere do rtů, vůbec nevadí. :) Naopak se to někdy hodí. Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  8. Všetky vyzeraju úžasne tak krémovo a tosa mi páči:))

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, vynikající článek, vynikající blog! Dávám odběr!😊

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné barvičky. Už se těším až si vyberu barvičku na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výběr je to skvělý, takže věřím že tu svoji podzimku najdeš :-) Za mě určitě Pink Truffle :)

      Vymazat
  11. wow I love those lipsticks, amazing colors:)
    Have a lovely week!
    kisses

    OdpovědětVymazat
  12. Odstíny mají teda více méně všechny krásné, ale nějak se mi moc nelíbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Já tedy moc často kosmetiku nekupuju, spíš když něco dojde, ale... Tohle se mi vážně líbí! Dokonce bych řekla, že i chápu to těžké rozhodování mezi odstíny, protože jsou vážně krásné :D A musím říct, že jsi mi na jedné z těch fotek hrozně připomněla zpěvačku z mojí oblíbené skupiny - Cristinu Scabbiu. Moc ti to tam sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to je barviček ♥ produkty na rty to je moje

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky Hevi! Já jsem na ně koukala před nějakou dobou v Rossmannu a hodně mě zaujaly. Ta balzámková konzistence, ale přitom výborná pigmentace je dokonalá kombinace. Až budou ve slevě, uvažuji o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nooo, na tohle můžu napsat jen jednu věc:
    REVLON <3 <3 :D

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
  17. Super balení, barvičky a hlavně složení. Určitě bych jí použila na denní nošení. Na večer preferuji matné, které drží zuby nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle ti na večer stačit nebude, ale na den je to perfektní :)

      Vymazat
  18. na každý deň iný odtieň :) skvelé, že boli tak zabalené, to sa cení...a celkovo majú veľmi podarené balenia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to určitě, a kéž by to tam bylo i v našich drogériích :-)

      Vymazat
  19. Ten Peach parfait mě dostal! :) Jsem spíše na takovéhle světlejší barvičky, žádnou tmavší a výraznější nenosím. Na to jsem ještě nenašla odvahu :D Ale takhle na fotkách se mi líbí všechny :D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) myslela jsem si, že tento odstín zaujme nejvíce :-)

      Vymazat
  20. Raspberry pie vypadá fakt božsky. :) Normálně výrazný barvy na rtech nenosím, ale tahle mě nadchla. :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, a když ji naneseš a obtiskneš do kapesníku, stále na rtech zůstane dost barvy a barevný nádech, a rty budou jemněší :-)

      Vymazat
  21. Vyzerajú jednoducho úžasne a luxusne! Veľmi sa mi páči aj ich obal, ktorý pekne farebne ladí s odtieňom rúžu. A čo je asi najviac super, sú tie farby ♥ Krásne výrazné ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano přesně.. Ten obal sladěný s barvou rtěnky se mi moc líbí, ihned víš co hledáš.

      Vymazat
  22. Wau! všechny ty odstíny vypadají podle mě nádherně :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  23. Luxusní odstíny! Hned si nějaký pořídím :O :)
    www.svetpodleklary11.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)