JÁ A MŮJ ŽIVOT SE MNOU: KDYŽ NEJSEM K ZASTAVENÍ A ŘÁDKY PLYNOU



Kuk, copak je dneska na pořadu dne? Otázky a odpovědi, ask chcete-li. Brouzdala jsem internetem a hledala jsem nějaký ten Tag pro odlehčení, pro radost mě i vám, pro odreagování. A pak jsem uviděla tuhle fotografii, a napadla mě otázka: Dokázala bych si před deseti lety, kdy jsem objevoval um makeupu si představit, že bych takhle vyšla ven? A pak mi to došlo, na co hledat tagy, když si je můžu poskládat sama, a když můžu, tak vy můžete také. A má odpověď: " Ano dokázala, vždy jsem snila a představovala si různé barevné kreace, které bych nosila. A věděla jsem, že je nosit i budu"  

Kolikrát si říkám, co se těm lidem honí hlavou, když narazí na můj blog a tam vidí dívku nebo blázna chcete-li s makeupem, který se vymyká vašim představám a přemýšlíte a stále nevíte jestli se vám zdá. Ne nezdá, jsem tu, a ano chodím tak nalíčená ven, a ano líbí se mi to, a ne nevzdám se toho. Jednou se mě někdo zeptal, prý proč chodím tak zmalovaná, nebo jak říká můj děda " Ty jsi zase jako plagát", a vždy když nějaký vidím, tak si na něj vzpomenu a říkám si, jsem to ale hezký plagát. Ano možná to někdy přeženu, a ano někdy mi to asi sluší méně, a ano možná bych se mohla malovat méně, ale proč bych měla? Proč bych měla dělat to co se líbí někomu jinému, ale mě ne. Vždyť o tom to není, makeup je svět neprozkoumaných možností, svět který si nikdo nepodmaní, jen se s ním může spřátelit a je jen na vás jestli se necháte vtáhnout do světa barev, textur, značek a nebo zůstanete jako šedé myšky na okraji černé díry. Každý se lišíme, tak proč bych se já nemohla lišit, tím že vyjdu ven s každou půlkou rtů jinou. Lišit se můžete i vy. 

A to se nám naskýtá další otázka co pro mě znamená Makeup? Makeup pro mě znamená, ztělesněním snů a představ, vždy se ráno probudím a můžu být někým jiným, ale stále sama sebou. Ano někomu Makeup dává sebevědomí, a někteří říkají, že tohle je špatně a proč by mělo? Kdo má právo říkat co je dobře a co ne. Makeup nemá pravidla, má je jen tehdy pokud je mu sami dáme. Ale to už odbíhám daleko od tématu, a vlastně ani nevím jestli by vás tyhle "názorové" články čas od času bavily? A už vůbec nevím jestli těchto pár řádků bude kromě mě někdo číst. Uvidíme..


Chcete kecací články? Nebo raději ne, a mé "blabolení" vás akorát odradilo?


Vaše Hevi







Komentáře

  1. wow cool lips, amazing colors:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hezký plagát, jen co je pravda. Mně dědeček vždycky říkal, že jsem zmalovaná jak ruská kurva, to se moc dobře brát nedá... :D Jinak hezké blábolení, určitě si ráda někdy přečtu další. ;) Jen by nebylo špatné trochu ho graficky rozdělit odstavci, aby se lépe četlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouu tak to tedy ne.. :(

      Děkuji :)

      Zkusila jsem to opravit, tak snad lepší.. doufám, že časem tyhle kecací články vylepším :-)

      Vymazat
    2. Mnohem lepší! Ono ne že by to bylo špatné, ale v souvislém bloku textu se čtenáři špatně orientuje... :)

      Vymazat
  3. Super článek, mám přesně názor jako ty! Ať si každý chodí nalíčený, jak chce, hlavně ať se cítí dobře. Já se přiznám, že se moc výrazně nelíčím a kolikrát mi kamarádky řeknou, že bych se měla líčit víc, ale proč? Jsem ráda, že je moje okolí zvyklé na jemné přirozené líčení a já se tak nemusím každý den líčit a dělat si nějakou masku, jen abych zapadla do davu a byla jako každá druhá. Prostě by se měl každý líčit, tak aby se cítil dobře.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, každý by měl chodit, jak se mu to zlíbí. Já často měním styl líčení podle aktuální nálady nebo situace a přátelé to někdy nemůžou pochopit, proč nechodím nalíčená pokaždé stejně jako jiné holky :D Ach, ti kluci :D

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AA to znám, dříve jsem chodila s jedním, který nesnášel když jsem se malovala..:( A můj manžel zase naopak miluje moje barevné kreace.

      Vymazat
  5. Za mňa jednoznačne viacero takýchto článkov! ♥ Mám úplne rovnaký názor :)
    Inak tie dvojfarebné pery sú úplne brutálne, ja si tak podobne miešam jeden nude a krikľavo-ružový rúž, vlastne z toho vytváram jemné "ombre" a ľudia na to tiež celkom divne pozerajú :D Ale čo ma po tom, mne sa to páči, a to je hlavné! :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásny článok :) ja ťa za to úplne obdivujem, lebo síce vychádzam z bežného komfortu (v robote sa tu baby buď vôbec nelíčia alebo max špirála, vyšší level je, keď si dá niektorá farebný rúž či linku) a ja si chodím s tieňmi, linky, rúže, čo mi napadne. No stále je to v rámci mojej komfortnej zóny, čierny rúž som si dala raz na fotenie a necítila som sa dobre :D takže ja ťa napríklad preto sledujem, že nerobíš tuctový makeup ale si kreatívna a vždy iná :) a tieto pery super, krásna farba :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ou.. tak já si ráno bez svých 15 minut krásy nedokážu představit.. :-) V makeupu meze nemám a neznám, ale v oblečení je to jiné.. nosím spíše černé, basic kousky, žádné nápisy, vzory.. :) :-) A makeup to kompenzuji.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)