MAKEUP TRENDY PODZIM 2016

Podzim se kvapem blíží a i podzimní trendy se už pomalu hlásí ke slovu. A ačkoliv podle kalendáře to zatím tak nevypadá, ale podzim je za dveřmi a podzimní listí nám na hlavu spadne a ani se nenadějeme. Je nejvyšší čas si představit líčení v, kterém budete letos na podzim trendy. Pro mě trendy znamenají směr, inspiraci, ale nikdy se jich nedržím přesně tak jak nám je diktují světové ikony a makeup artisté. A jaké to jsou? A jsou zajímavé? A jak zaujaly mě? Mnoho otázek a žádné odpovědi, tak to musíme napravit. Dneska jsem si pro vás pár trendy tipů připravila.

Zdroj
Černá linka kolem celého oka.
Tak hned první je tu trend, který mě popravdě moc nezaujal, a tenhle typ líčení ani moc nenosím. Ostré linky kolem celého oka nejsou nic pro mě, mým očím vůbec nesluší a oko mi zmenší. Ale věřím, že příznivců, které tento trend zaujme bude hodně, hlavně ho vidím u slečen mladšího věku, ale věřte nebo ne, zrovna těmto slečnám to vůbec nesluší, a když o tom tak přemýšlím, tak se mi líbí málokom. 


ZDROJ
ZDROJ
Když už bych se tohoto trendu měla držet, tak bych si ho, ale spíše upravila trošku k obrazu svému. Když už linku kolem celého oka, tak se řádně vyřádím s rozjasňovačem ve vnitřním koutku a linku pořádně rozmažu.



Třpytky a flitry
Třpytky a flitry už nemusíte nosit jen na párty, letos jsou povoleným trendem dá se říct pro každý den. Na vás je jak se s nimi vyřádíte. Smyslem tohoto trendu určitě není vylézt z koupelny jako diskokoule, ale sem tam nějaká ta třpytka nevadí. Z šuplíku určitě vytáhněte třpytivé linky, flitry, stíny a vše co v sobě třpytky má. Třpytu není nikdy dost. 


Zdroj
Zdroj
Zdroj

Ačkoliv třpytivé slzy vypadají přímo andělsky, určitě to není co bych musela nosit denně. Raději mám třpytky, když září ve vnitřním koutku, tak vypadají naprosto božsky a pohledu to přidá na zajímavosti.


Ostře rudé rty
Rudé rty jsou jasnou klasikou, kterou nikdy nesáhnete vedle, ale na podzim se nemusíte držet zpátky s nějakou tlumenou červenou alá ofoukl mě větříček. Zalovte a nebojte se nějaké té ostřejší parády.


Zdroj
ZDROJ
Co se týká tohoto trendu, tak se přiznám, že ráda nosím výrazné odstíny, ale poslední dobou spíše v tmavých a tlumenějších tónech, a trošku za to může i ztracená rtěnka. Ale občas se i cestou ostrých tónů vydám. Měla jsem Dermacol tekutou rtěnku č.04, kterou jsem milovala, jenže já vůbec nevím kde je, prostě ji nemůžu najít, takže tady ji máte v akci na starší fotce.




Jak se vám letošní podzimní trendy líbí? 


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Já trendy v líčení nijak nesleduju, vím, že bych se jimi stejně nikdy neřídila :) Rudé rty mám ráda a nosím je i bez toho, že jsou zrovna trendy :)


    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Důležité je nosit to v čem se cítíš dobře :-)

      Vymazat
  2. Najviac sa stotožňujem s ostro červenými perami :) Čiernu ceruzku by som si okolo očí už nedala :D
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpoměla jsi si na dobu mládí? :-) Jeden čas jsem si tím také procházela.. :-)

      Vymazat
  3. Beautiful inspirations:) I like your make up:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. super článok, ja červené či bordové pery nosím podľa nálady celoročne :) a inak tie hrubé linky si myslím, že sú skôr do editoriálov a časopisov, popravde ako píšeš, skoro nikoho s týmto líčením nevídavám, iba sem-tam na nejakej mladej kočke, ktorej to skôr ublíži..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)

      S linkami souhlasím, a kor mladým slečnám, :( ale tak prošlo si nás tím mnoho.

      Vymazat
  5. Tiez trendy licenia nesledujem, takze dakujem znova za info :) linky okolo celych oci si na sebe predstavit neviem a ani sa mi to moc nepaci. Hodi sa mi to skor na nejaky metalovy koncert alebo pre dark ludi s podobnym vyznanim :) fotku s cervenymi perami mas krasnu! Viac sa mi paci aj to svetle pozadie, viac to zvyrazni tvoju krasu :) cervene pery zboznujem, v tom problem nevidim. Len si neviem predstavit, ze by som s trblietkami na ociach nabehla do prace :D

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ano vím, na pozadí fotek musím více zapracovat.. :( :-) V tom máš pravdu. :-)

      Vymazat
  6. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovědětVymazat
  7. Rudé rty sou super, líbí se mi, ale těm ostatním trendům asi nepodlehnu :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. V podstate vsetky tieto trendy mam rada, ale ako hovoris s mierou :) hlavne co sa tyka trblietok :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já trendy sleduji, protože líčím modelky sem tam, ale většinou si stejně líčím podle sebe :D

    Ale rudé rty chválím a třpytky se také nikdy neztratí :D Ta linka, když se upraví nebo přizpůsobí tvaru oka také nevypadá vůbec špatně i po celém oku :)

    Pěkný článek

    http://www.inkablog.cz/2016/09/zarijova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný článek. :) Já trendy sleduji jen občas, ale výrazné rtěnky mám ráda snad pořád. :) Jinak to líčení se třpytkami jak máš na fotce ke konci článku, ti moc sluší. ♥ taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně dát taky odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoohealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda trendy vůbec nesleduju. Ten první mě hned odpudil. Tohle jsem nosila, když jsem s malováním začínala. No co k tomu říct, byla to katastrofa dřív a určitě by byla i teď.
    Třpytivé stíny jsou fajn, ale mít všude třpytky se mi rozhodně nelíbí. Možná kdyby byla nějaká party v tomhle stylu.
    Miluju červené rty. Jen se obávám, že mi nesluší. Fňuk. Vlastně bych celkově řekla, že mi rtěnky nesluší, ale už to kašlu a nosím je i tak! :D
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že černou linku kolem celého oka nosila každá z nás, byla to taková etapa líčení, kterou si prošla snad každá.. :-)

      To je důležité, neřeš otázky tipu: sluší nesluší, hlavně že se v tom cítíš ty.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)