LAKY Z ESHOPU LAKILAKI.CZ - PAWS BY EDDIE, SORBET SEAMS + SOUTĚŽ


Je mi milým potěšením, že vám dnes můžu představit nový eshop LAKILAKI.CZ plný laků z různých zemí světa. Eshop nabízí laky ze zemí jako Velká Británie, Belgie, Nizozemí a to je jen malý náhled co mapy. Líbí se mi, že laky můžete na eshopu vybírat podle několika kategorií. Laky z eshopu se pyšní jako božskými barvami, effekty, finshem tak i trošku vyšší cenou než klasické laky z drogérie. Ale podle mě je cena úměrná tomu, že je Lak z ciziny, zajímavý a originální, a vážně ty odstíny málokde seženete. Když mě eshop oslovil s nabídkou spolupráce, tak mě to zaujalo, protože na našem trhu je něco nového a neokoukaného. Jasně teď už můžete namítat, že se laky objevily na mnoha blozích a už jsou profláknuté, ale popravdě více pozornosti těmto krasavcům vůbec neuškodí, a co jsem si všimla tak se laky skoro neopakují, a vy tam máte větší výběr a prostoru najít svůj nový láček.



Z eshopu mi dorazily dva láčky. Oba jsou úžasné a právě mezi mini jsem se rozhodovala, a nakonec u mě skončily oba. Ale u mě nezůstanou, protože jsem se rozhodla, že se o jeden láček podělím i s vámi, a jaký to bude se dozvíte na konci článku, protože teď nás čeká jejich recenze.


První láček pochází z Belgie. Má průhledný základ, který je plný barevných třpytek. Jeho cena je 279 Kč a obsahuje 10 ml. Ke koupi zde.


Líbí se mi jeho název, který opravdu doplňuje lak samotný. It´s a Hollywood Summer. No uznejte nepřipomíná vám Hollywood v záři letního slunce? Mě trošku ano, protože většina třpytek v laku je v teplejších červených, oranžový a růžových tónech, sem tam se michne stříbrná, namodralá třpytka jako obláčky na obloze. 


Lak má skleněnou lahvičku, která je průhledná. Jediné co ji zdobí je na zadní straně popis produktu, který by si zasloužil nějaký ten podklad, aby písmo bylo více viditelné, ale tak nebudu hnidopich. A na přední straně se nachází název laku v 3D provedení na černém podkladu.


Štěteček je užší, ale třpytek na sebe napatlá docela dost, takže hned na první nátěr se jich na nehtu objeví docela hodně. Má pevnější štětiny, které i při lakování drží tvar a aplikace třpytek s ním je perfektní, a nanesete je tam kam chcete vy, a ne kam chtějí třpytky.


Lak je tekutější, ale zaschne během chviličku. Sice je tekutější konzistence, ale když ho lakuji, tak mi nikam nestéká a lakování s ním je hračka. Po zaschnutí je lak povrch nehtu hladký a na dotyk ani nepoznáte, že lak obsahuje třpytky. Lak mi na nehtech vydrží cca 4-5 dní a pak se začne lehce odlupovat. Lak můžete odlakovat klasicky, a nebo když se vám začne loupat, stačí mu trošku pomoci a z nehtu ho sloupete snadno a rychle.


Druhý láček pochází z Nizozemska. Má zlato-bronzovou barvičku a usychá do saténového finishe, ale stačí přetřít top-coatem a rázem máte krásný lesklý lak. Takže 2 laky za cenu 1. Cena je 339 Kč za 12 ml laku (Ke koupi zde) a jeho název odstínu je Brona, popravdě třeba název odstínu Bronz-gold by mu možná slušel lépe.


Lak má úzký tenký štěteček, který pro mé menší nehty je naprosto dokonalý a práce s ním je rychlá. Lak má hutnější konzistenci, ale ne moc, prostě tak akorát. Při lakování mi z nehtu neztéká do okolí nehtu. Už při první vrstvě má slušné krytí, ale doporučím spíše dvě, aby krytí bylo 100 %. Stejně jak jeho předchůdce i tento lak usychá během chvilky, a nemusíte čekat a ani deset minut rukama mávat, aby jste se mohli vůbec něčeho dotknout.


Výdrž laku se pohybuje kolem 5-6 dnů, pak se začne u konečků nehtů lehce odrbávat. Bohužel na tento láček je už potřeba odlakovač, protože sám dolů nechce. Co vám také nedoporučuji je, když se lak lehce odchlípne, tak ho přelakovat znovu, aby jste zakryli stopy. Jak makeup při mnoha vrstvách tvoří effekt masky, tak nápinky k tomu má i tento lak. Raději nehet odlakujte a znovu nalakujte, zabere vám to chviličku a vypadá to mnohem lépe. A k lakům má malou drobnost i manžel, je nadšený z toho, že laky nesmrdí, ale mají lehčí parfemaci, a prý při lakování už nezasmradím celý byt a mám dovoleno si lakovat nehty, když je doma a s ním při filmu.


Nalakováno
Bohužel nepatřím ke slečnám co se pyšní krásnými dlouhými nehty. Mám malá lůžka a nehty se mi hodně lámou a třetí a můžu s nimi dělat kouzla a čáry jaké chci, ale oni prostě myslí jen sami za sebe. A popravdě je nesnesu ani moc dlouhý a většinou si nehty střídám obden, jen aby nebyl delší než pár milimetrů. Pro mě jsou delší nehty bohužel nepraktické. To víte tu se hrabu v hlíně, tu se škrábu v oku, někdy si prsty nanesu i oční makeup. A když líčím, tak si myslím že i pro slečnu je milejší když mám kratší nehty. Vzpomínám si když mě poprvé líčila profesionální vizážistka na módní přehlídku svatebních šatů a měla neskutečně dlouhý (minimálně 3 cm) gelové nehty, které byly do špičky, a s nimi mě líčila. A teď když vy sedíte a díváte se jak se slečna s dlouhými nehty přibližuje, tak to není moc dobrý pocit.





Podmínky soutěže:
1. Sleduj můj blog přes GFC
2. Napište mi kolik jste ochotné zaplatit za lak
3. Zanech i svůj email

Nepovinné: Sleduj FB eshopu, aby ti nic neuniklo.


6. září se jedna z vás stane majitelkou tohoto třpytivého miláčka.

A pár slov závěrem, líbí se mi velký a originální výběr laků na eshopu, skvělý přístup a komunikace, a mile mě překvapilo i levné poštovné. Při platbě převodem pouze 48 Kč a dobírka + 40 Kč.



Vaše Hevi


Komentáře

  1. It's a Hollywood Summer je skutočne krásny, trblietavé laky sú moja parketa. Giveaway na jeden z lakov je super nápad, dievčatám držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Super soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Za klasický lak jsem ochotná dát i 100 Kč. To však musí něco vydržet a mít pro mě vhodnou konzistenci a aplikátor :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi paci, ze je poštovné naozaj prijateľné, len či by to na Slovensko nebolo drahšie. Inak kombinácia zlatého laku s trblietkami je úžasná

    Osobne som ochotná za lak vyhodiť maximálne 7€ avšak za tak je o cenu už musí byť naozaj prenadherný, aby som si ho kúpila. Avšak ak už takúto cenu dám za lak, nejde iba o farbu ale aj o výdrž a preto si vopred o ňom niečo naštudujem než si ho kúpim. Za sady však som ochotná zaplatiť viac.
    GFC: Katarína Sládečková
    E-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odstín je krásný :)
    Já za lak jsem ochotná dát maximálně 100 kč a to už za to 100kč musí být fakt dokonalý jak výdrž tak i odstín, jinak si vystačím s laky jako jsou essence a miss sporty :)))
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Za lak jsem ochotná dát něco okolo 100 Kč :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Oba laky jsou krásné, ale upřímně nevím, jestli bych do nich tolik peněz investovala. Měla jsem už nějaké dražší laky - třeba od Sally Hansen, ale nevšimla jsem si, že by byly nějak výrazně lepší než třeba ty od Rimmelu :)
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Taky 100,-
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Já moc drahé laky nekupuji, např. od zn. Moje jsou levné a kvalitní. Dala bych max.100,- Kč.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já se také zapojím :D Pokud bych náhodou vyhrála, potěšila bych tím mamku :D (Jen doufám, že nejdu pozdě :c)
    Sledovala jsem tě už předtím - Azreel Black, clarushkablack@seznam.cz :)
    A já bych za lak dala asi tak max 100,-. Osobně přes laky trošku jsem, ale nikdy mi nevydrží - takže ani nejsem příliš ochotná do nich hodně investovat. Oproti tomu moje mamka - ta je miluje. Má jich doma dost a asi by byla ochotná za nějaký ten pěkný dát i víc peněz :D

    OdpovědětVymazat
  10. Konec :-) Vyhlášení 9.9.2016 na FB Blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Nechty si už nelakujem pekne dlho ale je pravdou, že laky s trblietkami a glittrami boli moje najobľúbenejšie ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)