HITY LÉTA 2016

Léto už pomalu, ale jistě končí. A najevo nám to dává i počasí, jelikož se nám pořádně ochladilo.  A je čas ze skříní vytáhnout mikiny a svetry, a vrátit do nich letní věci. A to znamená, že i sluníčko šlo do peřin načerpat síly, a mi už můžeme čekat jen na první listí, které nám spadne na halvu. Ale dnešní článek se nebude týkat mého šatníku, i když ten by si taky zasloužil nějakou tu čistku, nýbrž kosmetických produktů, které mě za léto zaujaly, používala jsem je, mile mě překvapily a jsou prostě fajn. 


Když se řekne, léto tak první co se mi vybaví je opalovací krém, bez něj ani ránu nebo budu jak rak, hlavně v obličeji. Nepatřím k těm, které se opálí do barvy čokolády, bohužel . Moje opálení je barvy červené a takhle zbarvená zůstane dokud se nezklidní a nevrátí se mi má běžná barva, a nebo v horším případě se mi vytvoří puchýřky a ihned se loupu. Občas není na škodu v létě vynikat, a být i v Srpnu za sejra. 



Když je nejhůře tak mě z bryndy vždy vytáhl gel z Aloe Vera od Alverde. Má gelovou konzistenci, jak jinak když je to gel, která se do pleti vcucne, a navíc když si ho dáte do ledničky, tak nejenže vaši pokožku zklidní, ale i příjemně chladí, a v létě je to nepostradatelný kousek. A věřím, že nejen v létě. Protože ho velmi ráda používám vždy, když si svoji neopatrností některými produkty podráždím pokožku.



Tenhle krém se pro mě stal nejen Hitem léta, ale za mě i roku. Je použitelný snad na vše na co si vzpomenete. Mazat se s ním můžete od hlavy po paty, ale na co já jsem si ho nejvíce zaujala, a dá se říct, že už skoro i spotřebovala, tak jako masku na roztřepené a přesušené konečky vlasů, které mě trápí celoročně. Hlavu si snažím mít vždy ráno, takže když vím, že si druhý den chci mít vlasy, tak krém v masíruji do konečků vlasů a nechám působit přes noc a ráno opláchnu vodou a umyju si vlasy jako vždy. Určitě to není zázrak, že by rázem roztřepené konečky zmizely, ale zmírní je a oni tak na sebe nalákají tolik pozornosti.


Léto patří BBčkům, jenže najít opravdu světlé bbčko je opravdu složité. Pokud chcete vypadat jako pomerančová limonáda, tak to není problém a kosmetický trh vám takových produktů nabídne mnoho, ale jestliže hledáte opravdu světlé bbčko, které vám bude lichotit, je to opravdu zázrak. A zázrakem můžu nazvat i tohle BBčko od The Body Shop, protože má světlou barvu, a když říkám světlou tak opravdu světlou a je skvělé. Článek zde.



Troška pudru nikdy neuškodí, a ačkoliv ve vedrech, které si léto pro nás připravilo obstojí málokterý pudr, tak aspoň na zafixování makeupu není na škodu ho mít v kabelce. A co se týká puru od Essence je levný, dostupný a výdrž je také slušná. A ten finish, který mi s pletí vykouzlí, je to jasná jednička. 



Značku Too Faced jsem si za léto velmi oblíbila, a začalo to právě tímhle bronzerem Chocolate Soleil v odstínu Milk Chocolate , který mi děla společnost celé léto, a zatím bude i na dále, protože je úžasný. Voní po čokoládě a já bych ho nejraději snědla.


Rimmel Kate č.45 je mojí nejoblíbenější "nude" rtěnkou a tenhle kousek mi už dochází, a je tak opravdu jen malý špaček, vždy když jsem chtěla a potřebovala rtěnku, která půjde ke všemu a vždy mě podrží. Volila jsem právě č.45, byla mojí jasnou a jedinou volnou právě tahle Rimmelka. 


Letošním hitem léta se staly metalické barvy na rty, a neušly ani mě. Neodolala jsem těmto dvěma Amore Mattallics . A jsou naprosto úžasný a věřím, že nosit je budu i po létě. Obě rtěnky drží jako přibité na svém místě a jsou korunou večera i dne. A protože se občas nemohu rozhodnou, kterou chci právě mít. Nosím obě.. foto zde.


Když jsem se chtěla držet při zemi, ale stále barev tak jsem si poslední dobou nejvíce zamilovala Colorburst Lip Butter od Revlonu. Jsou naprosto úžasné a já si je zamilovala, až na jednu lumpačku, ale i s tou jsem si poradila. A tyhle úžasné balzámky mi dělaly společnost skoro celé léto a na podzim tomu nebude jinak. 


Léto si bez krému na ruce nedokážu představit, a vlastně ani jiné roční období. Co jsem si otevřela jasmínový krém na ruce od Sportique, používám snad jen ten. Nádherná čistá vůně. Jemná květinová vůně mi spíše připomíná vybrané prádlo a nebo svíci YC Soft Blanket. Krém je hodně hutný, ale po chvilce se do dlaní vetře a není po něm ani památky. Nevytváří mastný film, ale zároveň ruce hydratuje.



Jestli jsou vaší vášní citrusy, tak si stejně jako já zamilujete tento Citrusový deodorant od Weledy. Já bych se v něm mohla koupat, je naprosto dokonalý a myslím, že i v zimě se k němu občas zatoulám. Článek zde.



Pokud v létě bojujete s pocením a není vám to příjemné, tak vám s tím pomůžete právě Perspirex. Já osobně jsem jeho služeb přes léto využila, hlavně v práci. Protože když obsluhujete lidi, věřte, že raději ocení váš úsměv než váš zápach. 



Pokud máte vlasy suché, vysloveně až přesušené od slunce, a už jste nevěřili, že vám je něco zachrání, tak nezoufejte, protože tenhle olej je zachrání. Není to zázračný olej, který z vašich zničených vlasů udělá vlasy z reklamy na Gliskur. Pamatujete si na dámu z nůžkami? Jako malá jsem tu reklamu milovala a vždy jsem doufala, že jednou takové vlasy budu mít. Bohužel se tak nestalo a bylo mi naděleno co si jako vrabčí hnízdo neposedných háďat. A péče o ně je někdy složitější než se na první pohled zdá. Ale s tímhle olejem se to změnilo. Olej používám vždy večer předtím než vlasy spletu do copu. Stačí jednou dvakrát zmáčknout a vetřít do vlasů. Olej vlasy promastí, ale nedělá je umaštěné. Olej se do vlasů vpije a nedá jim prostor, aby se roztřepily, zježely jak to mají ve zvyku. Olej používám na mokré i na suché vlasy, a jsem nadšená. Používám ho už asi dva měsíce, a vlasy mi viditelně zlepšil, jsou zahojené a hebké na dotek.




Jaké produkty v létě zaujaly vás?



Vaše Hevi



Komentáře

  1. Já jsem přes léto neobjevila nic nového, spíš jsem se vrátila k věcem z minulého roku nebo jsem jen vytáhla letní odstíny laků na nehty. Z tvého článku mám v plánu si pořídit Chocolate Soleil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je úžasný, byl to můj první produkt od TF (z druhé ruky), ale jestli mi dojde, určitě si kupuji další balení.

      Vymazat
  2. Not sure if we have the nude Kate Moss collection yet, but I'd like to try it. The Essence matte powder is what I need desperately, great products you got there!
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Toto leto som si najviac oblubila peeling na pery od Lush, hrozne mi chuti :) inak mam svoje stalice ale viac menej skusam nove veci, ktore ma az tak neohurili, aby som ich teraz spomenula :) na bronzer od Too Faced, si robim tiez zalusk :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling na rty od Lush je hodně chválený, já si zatím dělám peelingy doma, ale chce to změnu a plánuji omrknout už nějaké hotové :D

      Vymazat
  4. Ty Balzámky od Revlonu jsou úžasné, taky jsem si jeden pořídila :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Weleda very good.
    I follow you on Google+ and GFC.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Thank for your comment in my blog.
    Following you back dear!

    OdpovědětVymazat
  7. Nice products! xx
    Thanks for the visit and comment! Following you dear, hope you`ll follow back!
    Vesna - Home Chic Club

    OdpovědětVymazat
  8. Jooj až mi je smutno že už neni take teplo, ja som strašne hakliva na zimu a už som bola chora medzi prvými... zaujímave produkty páči sa mi aj ten krém na ruky, ja mám rada alverde ale tento gel som nejako prehliadla, jediny gel čo mám je na čistenie pleti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý na podráždění od slunce, to já mám zase moc ráda, když jdu ven na procházku a promrznu na kost a pak zasednu ke krbu se šálkem horkého čaje nebo kakaa.

      Vymazat
  9. Nice post dear! :)
    Would you like to follow each other? --------> Fashion, Beauty and Style

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som si momentálne zakúpila Astrid 15 SPF, ktorý bol v mimoriadnej akcií za 0,01€. Absolútne nechápem, prečo ho dali tak lacno, keď jeho záruka je do roku 2018, no v každom prípade som ho okamžite zobrala. Keď som ho skúšala, bola som príjemne prekvapená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasná cena, já jsem s kosmetikou Astrid velmi spokojená :-)

      Vymazat
  11. Za mě je hit léta citrusový deodorant Weleda a matný lip cream NYX v odstínu Prague :)

    September Favourites 2016

    My September 2016

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)