BALMI - BALZÁMY NA RTY - TŘEŠEŇ, JAHODA A KOKOS


Vím, že tahle značka je hodně porovnávaná s EOS balzámy, ale já vám ji tu dnes neporovnám, protože jsem asi jediná blogerka, která EOS balzámy nemá, a po tom co jsem zkusila balzámy Balmi, jsem si jistá, že je ani nepotřebuji. Tak snad vám postačí aspoň jejich recenze. Balzámy Balmi mně poprvé učarovaly na fotce, kterou postovala blogerka Barča z blogu Barušminky. Říkala jsem si, jak jsou fotogenické, že je radost je fotit a používat. 


Balmi je britská značka, která klade důraz na estetiku a vzhled svých produktů. Jejich balzámy mají ochranný faktor SPF 15 a UVA & UVB ochranu. Balzámy obsahuji vitamín E, bambuckého máslo a jojobový olej. Samotný balzám váží 7g a jeho cena je 119 Kč a k dostání je na eshopu Krása.cz.*


Obalem mi spíše připomínají nějaký luxusní designový kousek, než-li balzám. Ačkoliv se dá říct, že se jedná o pouhý balzám, líbí se mi, že není v klasickém tubovitém provedení, a neimituje ani vajíčko. Balzámi Balmi jsou ve tvaru kostky. V nabidce jsou v provedení matného a lesklého povrchu, ktery je barevně sladěný s vůní/příchutí balzámu. Když vidíte bílou barvu je jasné, že balzám je kokosový, červený znamená třešeň, a oranžový zase jahodu, tady se trošku pozastavím, že u tohoto jediného balzámu mi to trošku nesedí. Balzám se otvírá, tak že víčko pootevřete do strany a poté ho zvednete. Obal balzámu je z pevnější plastu, akorát uvnitř je plast měkčí a při pár pohyb do strany, abych balzám otevřela, se mi kousek plastu u otvírání odlomil (u Kokosového), a víčko už není šroubovací, ale sundávací.


Balzám má náplň vytvarovanou do tvaru malé pyramidky.  Konzistence balzámu je hodně hutná, a při aplikaci na rty se rozpustí jako máslo. Po nanesení na rty balzám vytvoří jemný film, který je příjemný. Rty jsou vyživené, hydratované a jemné. Je to skvělý balzám na denní použití, ale není to balzám, který na sobě ještě něco udrží. Rád si svojí práci dělá sám, a když kraluje vašim rtům on, rtěnka nemá šanci. 


Třešeň
Balzám,  který provoněl celý balíček a já si ho zamilovala na první nadechnutí. Je úžasný má intenzivní vůní třešňových květů smíchanou se zralými třešněmi zalitými sluncem. Ze všech tří balzámů má nejintenzivnější vůní. 


Jahoda
Není až tak výrazný jako jeho třešňový kolega, ale voní příjemné. Voní po jahodách, ale cítím v něm, i lehký závan čajových růží. 


Kokos
Kokos je nádherná vůně, kterou miluji v zimě, a věřím, že tento balzám budu používat nejvíce právě v tomto zimnim obdobi. Kokos mi připomíná vůní vánočního cukroví, přesněji nepečených kokosových kuliček, a přesně tak mi i voní. Kokos, který je výraznější, ale stejně jako v kuličce se ukrývá hořká mandle, cítím ji u balzámu.


Pokud hledáte unikátní balzám na rty a zároveň designový kousek do kabelky, jsou tyhle balzámy jasným šperkem. Ozdobí vaši kabelku, rtům dají potřebnou dávku hydratace a zaženou chuť na sladké, jelikož chutnají božsky, nejraději bych se do nich s chutí zakousla. Když zavřu oči a přičichnu si k nim, ihned se mi vybaví Třešně, Kokos a Jahody.


Vaše Hevi

________________________________________________________________________

* produkty mi eshop poskytl k recenzi

Komentáře

  1. Už delší dobu se chystám na kokos, ale balzámů mám tolik, že teda nevím, jestli si můžu dovolit další :D

    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tieto fotky sú naozaj nádherné :) Osobne sa mi Balmi naozaj páčia, no najviac by ma potešila si príchuť jahody, nakoľko jahodovú vôňu doslova milujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádherné fotky k recenzi, ale rozhodně bych doporučovala si po sobě celý text přečíst, protože tolik pravopisných chyb a špatného zakončení slov ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za fotky :-) Články si čtu, a vím že nejsou tip top, ale nezdá se mi, že bych tam měla hrozné pravopisné chyby. A špatné zakončení slov, jsem z Moravy, sice to není výmluva, ale je to boj. :)

      Vymazat
  4. Vypadaji krasne, eos jsem take nemela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámky vůbec neznám, ale vypadají krásně a ta vůně? Musí být bezkonkurenční! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto je naozaj designový kúsok :) vyzerajú krásne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, Hevi, naprosto nádherný fotky, fakt krásný :). O balzámkách jsem zaslechla poprvé u Barči a taky bych je ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně se mi líbí právě ten jejich obal :) Ráda bych nějakou vůni vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám další tři Rybíz, Malina a Mint a zatím pořád vede třešeň :-)

      Vymazat
  9. Až trochu zredukuji své balzámové zásoby, tak ho určitě vyzkouším :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  10. krásny obal, a určite musia aj krásne voňať ;) super článok

    OdpovědětVymazat
  11. O těchto balzámkách jsem slyšela už párkrát, ten design je naprostá pecka a moc se mi líbí. Já jsem balzámková královna, mám jich tak 50 doma, a myslím, že tenhle se brzy přidá do sbírky... :) Vypadají fakt dobře, hlavně ten kokosový mě láká (miluju kokos :D).

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  12. Hevi ty si to tak nádherne vyfotila, že krajšie fotky Balmi balzamov určite nenájdem! Taktiež si o nich moc pekne napísala, a tvoj článok ma zatiaľ ako jediný o nich presvedčil, a asi si budem musieť nejaký kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  13. O těchto balzámech jsem už slyšela, každopádně mě nejvíc uchvátila tvoje recenze s dokonalými fotkami! Řekla bych, že na tebe nikdo nemá, Hevi ;) Já jsem balzámkový úchylák, mám jich ve své sbírce snad dvacet. Balmi balzámek by byl určitě můj sběratelský kousek, protože po vzhledové stránce nemá chybu ♥ Snad si jej brzy objednám a budu z něj mít takovou radost, jako ty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám i já :-) Mám balzámů hodně :D Ale těmto jsem neodolala a už jich je šest :D ♥♥

      Vymazat
  14. Naozaj vyzeraju ako sperk, uz som po nich pokukovala, pravdepodobne neodolam :)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, ty vypadají skvěle :) Já zatím používám jen Eos balzámy nebo kelímky od Oriflame, ale hledám nějakou novou alternativu, tak děkuju za tip! :) Mimochodem, máš krásný blog! Určitě dávám odběr :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kelímky Oriflame jsou super :-) A nejen na rty :-)

      Děkuji za odběr, jsem ráda, že se ti tu líbí :-)

      Vymazat
  16. Fotky jsou krásné :) a musím říct, že mě balzámy moc zaujaly:) vypadají krásně !! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty balzámy vypadají prostě krásně! Už jsem je u tebe okukovala i na instagramu.. :D Ty fotky se ti strašně moc povedly a musím říct, že jsi mě opravdu nalákala.. Kdybych neměla asi padesát balzámů zrovna otevřených, hned bych je objednala. Nicméně si je zatím píšu alespoň na wishlist :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, třeba až nějaký dopotřebuješ.. :-) mě se to těžko říká, protože už delší dobu si říkám, že musím začít korigovat svoji sbírku a nekupovat nic dalšího, pokud nespotřebuji aspoň pár produktů, co doma mám. Ale znáš to. Není to jednoduché.. :D

      Vymazat
  18. EOS doma mám, ale žádný zázrak to není, prostě obyčejný balzám na rty jako jakýkoliv jiný, takže o nic nepřicházíš. Na Balmi už jsem také koukala, líbí se mi to balení na podobném principu právě jako EOS, je to pohodlné a praktické. Možná ho časem zkusím až trochu zredukuji svou zásobu balzámků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po opadnutí velkého boomu to poslední dobou říká více a více lidí.. :(

      Vymazat
  19. Už som o nich počula dávnejšie, ale i tak sú v týchto končinách ešte pomerne novinkou. Páči sa mi, ako si k nim zakomponovala aj ovocie ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doma mi leželo už pěkně dlouho a konečně na ně přišla řada.. :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)