6 MALÝCH VELKÝCH RADOSTÍ

Když nevíte, kde hledat inspiraci, tak stačí vzít do ruk časopis listovat a listovat, a když budete všímavé sami budete překvapené z toho kolik inspirace těch pár barevných stránek ukrývá. Já jsem konkrétně našla doma Glanc a s ledovým čajem v ruce druhé jsem se s chutí začetla, až jsem narazila na článek se Simonou Krainovou a na konci rozhovoru s ní mě zaujal malý nadpis 6 malých velkých radostí. A ejhle časopis leží ve stolku, čaj je vypitý a nadpis nese můj dnešní článek a vám prozradím šest mých malých radostí.


Vlasová péče, ke které se opakovaně vracím a sázím sní, vždy na jistotu je Dove. Hlavně řada Dove pure care dry oil, která je určená pro suché, matné vlasy, řada jako stvořená pro mé vlasy, které jsou suché, kudrnaté a rozježené do všech stran. Šampón pěkně pění a stačí ho trošičku. Po smytí šampónu jsou vlasy ucelenější a hebčí, ale pořád to není ono. Kondicionér je hodně krémový a do vlasů se vpije a teprve on udělá tu pořádnou práci, tak aby vlasy byly zacelené, hebké a vyživené. A navíc oba božsky voní.


Pokud nemáte na dosah drogérii jako já, tak doporučuji eshop Notino.cz, kde jsou oba produkty k dostání a navíc i olej z téže řady, který je také naprosto úchvatný, pro uhlazení účesů a hlavně konečku vlasů.


Za poslední dobu mě hodě mile překvapily tyhle barevné řasenky od Gabriela Salvete. Růžová je fajn, taková klasika, když chcete řasy trošku zvýraznit a zahustit. Zelená má gumový kartáček, který mi docela sedí. Řasy mi pročeše, prodlouží, ale moc nezahustí. Žlutá je naprostá pecka, tohle je řasenka řasenek. Má hustý zahnutý kartáček a řasy neskutečně natočí, zahustí. Pokud hledáte effekt mrkací panenky, tak ona vám ho dá. Řasenky se neobiskávají, a ani se nedrolí. Jen s nimi trošku bojuji při odlíčení, než je sundám dolů, chvíli to trvá.


Avon Rare Pearls je vůně, která provázela mé dětství a provází mě až dodnes. Jedná se o velmi oblíbenou vůni moji mámi, a vždy když ji stříknu, je to pro mě jako by byla hned vedle mě, a ne 30 km daleko. Flakón mi trošku připomíná tvar diamantu. Líbí se mi kombinace průhledného víčka a neprůhledného skla. Ačkoliv je flakónek skleněný, je snad nerozbitný. Co se týče samotné vůně, tak pokud jste milovnice jemné, nasládlé, elegantní ale smyslně hravé vůně, tohle je váš favorit. Naprosto vás učaruje vůně růžového dřeva, švestky, kterou lehce doplní magnólie a ozvláštní santalové dřevo a pepř. Když si vůni stříknu na oblečení cítím ji po celý den, když na krk není vůně celodenní a za pár hodin ji skoro necítím.

Jestli vás vůně zaujala, ale i nejste si jisté, tak ji momentálně můžete zakoupit na eshopu Parfums.cz za úžasnou cenu 209 Kč/50 ml.

Kosmetika NYX je k dostání i na eshopu Parfums.cz
Rtěnky, které mě mile překvapily a zamilovala jsem se do nich, a časem plánuji jich pořídit více, jsou NYX Liquid Suede. Poslední dobou jsem si je zamilovala pro effekt ombré rtů. Málokteré rtěnky, se tak dobře smíchají s jakoukoliv rtěnkou,  tak že nezkazí effekt a vydrží, nerozpíjí se a je na ně spoleh. Více v článku zde. 


Pokud mám ve své péči o pleť nějaké mezery tak je to její hydratace. Starám se o ni podle mě dobře, čistím ji, krémuji ji, chráním ji, ale pořád to nebylo ono. A když se mi ve schránce objevila tahle Pleťová essence od The Body Shop, řekla jsem si, že je asi čas na tom více zapracovat, protože právě tenhle produkt měl být řešením mého problému. Tuhle pleťovou essenci používám už přes půl roku, a jsem z ní nadšená. Nejenže stačí pár kapek, skoro neubývá, ale má pleť je viditelně rozzářenější, je více v pohodě, hydratovaná, není tak začervenalá, je prostě krásnější. Článek zde.


Dříve jsem ani nedoufala, že by se nějaký slušný a použitelný rozjasňovač dal najít i v našich drogériích, ale je tam. Ukrývá ho značka Rival de Loop 01 Moon Dust. Je růžový, ale obsahuje i bílá vlákna, které vám dávají více možností, a výběru v tónech. A barevná škála rozjasňovače se rozšíří od růžové až po bílou. Záleží na vás a vašem štětci kam v tomhle drahoškovi zašmrdláte. Osobně jsem si ho velmi oblíbila, a jsem schopná odcestovat jen s ním, a využít ho jak na oči tak tváře.



A jakých je vašich šest malých velkých radostí?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Hodně mě zaujala ta žlutá řasenka, upřímně by mě ani nenapadlo u této značky pátrat. Já si nedávno pořídila žlutou Miss Sporty, protože jsem na ni četla pozitivní recenze a taky mě dost překvapila :) Jinak jsem té kosmetice v poslední době nedala a spíš dodělávám zbytky. Moc ráda mám ale delší dobu krém na obličej od Bione s konopím :) Asi bych ho nenazvala zázračným, ale jako jeden z mála mi neucpává póry a pleť je po něm taková příjemně sametová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss Sporty má skvělé řasenky, také tam mám pár svých hodně velkých oblíbenkyň. Vím, který myslíš, když jsem byla mladší, tak jsem ho používala, protože byl dostupný (cenově) a na akneózní pleť skvělý.

      Vymazat
  2. To jsou báječné tipy! Rozjasňovač i nové rtěnky by se šikly, tak se po nich kouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Růžová řasenka Gaby mi taky vyhovovala :) Určitě bych zařadila do svých radostí laky na nehty, vůni Sensuelle z Avonu, masky a oleje na vlasy, barevné rtěnky :) super článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) A navíc je za pár kaček :-) Já mám parfémy z Avonu velmi ráda, a sedí mi :-)

      Vymazat
  4. Ten Dove vyzerá naozaj zaujímavo, no musím sa priznať, že som ho ešte neskúšala :) Ale určite sa po ňom pozriem :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovědětVymazat
  5. Dove mě láká a ten rozjasnovač vypadá skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Dobre tema, tiez by som to mohla spisat :) so zltou Gabinou suhlasim, je perfektna! Zatial som nenasla lepsiu.. tie tmave ruze su brutalne! :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  7. Mých 6 malých velkých radostí? No:
    1. Tekuté linky na oči Essence
    2. BB krémy Dermacol nebo Eveline
    3. pudr Sleek
    4. oční stíny Sleek (paletky i-Divine)
    5. rtěnky Rimmel (rudá a fialová)
    6. barvy na vlasy Manic Panic

    :D Uf, je to těžké :D

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB Eveline jsou úžasný, měla jsem jedno a mile mě překvapila světlá barva (opravdu světlá), A paletky Sleek to je srdcovka :) Rtěnky Rimmmel? Prozradíš odstíny? A barvy vůbec neznám, musím omrknout.

      Vymazat
  8. To bych necekala, ze rasenka od GS udela takovy efekt, urcite vyzkousim💗

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, zatím jedna z nejlepších co jsem z drogérie vyzkoušela.

      Vymazat
  9. Jéééé, a to je pěkný přehled! :-) Obávám se ale, že kdybych se o něco podobného pokoušela já, tak by z toho vyšlo něco jako "6 malých velkých radostí - od každé kategorie dvacet věcí" :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad na článek! Nalákala jsi mě na tu řasenku od GS, v drogerii by mě nezaujala, protože to balení se mi ukrutně nelíbí...ale díky tobě jsem nalomená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na balení se vyprdni :D A určitě ji zkus, stojí pár korun, a je vážně skvělá.

      Vymazat
  11. Good products, nice review.
    Following you back dear.
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpovědětVymazat
  12. a great post, I did not know, precious photos, I will read from now.

    Would you like to follow one another? I would like very much. Kisses

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)