WELEDA - CITRUSOVÝ DEODORANT 100 ml


Letošní léto ovládají citrusy, a to doslova a do vůně, protože když se mi do ruk dostal citrusový deodorant od Weledy, tak jsem ho nedala už z ruky, a snad nikdy nedám. Pokud hledáte na léto něco svěžího, božského a voňavého, nehledejte a nakupujte Eshop.


Citrusáček je skvost přírody a slunce mu dodává zaslouženou korunku přírody.


Po otevření papírové krabičky na vás vykoukne skleněná lahvička s rozprašovačem. Líbí se mi, že i když se jedná o "pouhý" deodorant tak se pyšní skleněným obalem, který je typický hlavně pro parfémy, ale musím uznat, že to vypadá luxusně a kdekoliv deodorant budete používat, budete za dámu a okouzlíte všechny, jak svých výběrem tak vůní. Rozprašovač dávkuje deodorant velmi jemně v podobě příjemné mlhy, která na pokožku lehce dopadá a navíc příjemně chladí.


Poslední dobou každé ráno vstávám a neskutečně se těším, až se zahalím do citrusového oblaku deodorantu, protože tohle mě každé ráno probudí a nakope, a to snad i více než ledová sprcha. Vůni bych nejlépe specifikovala asi takhle: vezmňete si mísu a do ní nakrájte mandarinku, citrón, limetku a grep a to vše nacpete do téhle lahvičky a přidejte rozprašovač, a váš citrusový deodorant je na světě, protože tohle bude věrná kopie vaší citrusové svačiny. Weleda své vůně opravdu umí, jsou identické, nechemické a prostě dokonalé.


Jak už bylo řečeno nebo spíše napsáno, jedná se o deodorant, který má za úkol chránit vaše okolí před vašim zápachem, ale ne před samotným pocením, to má za úkol antiperspirant. Jak a kam deodorant použijete na vás. Já si ho nejdříve stříknu do podpaždí, ale stejně neodolám a na stříkám ho všude kam můžu. Ach Ach ta vůně, já ji prostě miluji a nemůžu se jí nabažit. Opravdu výrazně mě vůně provází asi hodinku, a pak se začíná lehce vytrácet, ale stále jemný odér citrusů z pokožky cítím i po pár hodinách. Deodorant pokožku nedráždí, a nebojím se ho ani použít i hned po holení, protože mě neštípe, ale právě naopak příjemně chladí. 


Citrusáčka, jak mu ráda říkám, se nebojím a stříknu ho i lehce do vlasů, kde mi vydrží vůně i pár hodin. Dokonce je i lepší než kterákoliv aviváž, protože z oblečení ho lehounce cítím i druhý den, a občas si stříknu i do skříně. A dokonce mi ho potají bere i manžel, a miluje ho i naše čivava, vždy když ho použiji tak ňufá jako o život, a nemůže se ode mně odlepit. 



Vaše Hevi

_________________________________________________________________________________

*produkt mi byl zaslán k recenzi*

Komentáře

  1. O tomhle konkrétním výrobku jsem zatím neslyšela tuším :) Ale Weledu mám moc ráda :)
    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  2. Looks great thanks for sharing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Deodorant vyzerá dobre, sama mám v plánu jeden si objednať, ale s vôňou ruží. Ak bude taký dobrý ako tento, bude to nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně růží je nádherná :-) Od weledy jsem ji nečuchala, ale věřím že bude :-)

      Vymazat
  4. Vyzkouším. Článek se ti moc povedl !! :)
    http://kacheslovemakeup.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Určite niekedy musím aj ja skúsiť!
    http://loveofbratislava.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Citrusovou vůni miluji, vždy mě pozitivně naladí a dodá mi energii. Mám doma olejíček Litsea Cubeba a ten voní tak úchvatně..

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ho naprosto miluju, ta vůně je božská a spolu s tuhým deodorantem od Ponia patří mezi mé nejoblíbenější :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Do tohoto produktu jsem zamilovaná, je to fakt ranní životabudič :)

    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je moc příjemná letní vůně! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to naozaj zaujímavo, hneď by som to vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem ho zkoušela a na léto je ideální :-) . příjemná osvěžující vůně :-) . Podobná, jako u mého oblíbeného parfému DOLG LIGHT BLUE, který si objednávám z https://www.esensino.cz/damske-parfemy/ . Léto si bez něj nedokážu představit. Hodně se potím, takže se často voním, aby za mnou byla jen hezká vůně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)