NARS AUDACIOUS LIPSTICK ROUGE A LÉVRES AUDACE - FANNY



Dáma nosí rtěnku a tahle je za dámu sama o sobě. Je dokonalá, elegantní, tajemná to je rtěnka Nars. Tahle rtěnka určitě patří ke skvostům jakékoliv sbírky. A když ji z kabelky vytáhneme na toaletě k tomu našemu dámskému přepudrování budou se zraky upírat nejen na vás, ale i vaši rtěnku. 



Neskutečně se mi líbí magnetické uzavírání samotné rtěnky, když jsem ji otevřela poprvé tak jsem neustále víčko otvírala a spouštěla dolů, jako malé děcko, a pozorovala jak se k sobě obě části přicucnou. Samotný obal má lesklý černý povrch s malým detailem nápisu značky. Přiznám se, že i nejen rtěnka, ale i ten nápis mě láká k dalšímu kousku, protože když jich je víc vytvoří vám celý nápis Nars, a popravdě kdo by nechtěl mít doma víc těchto krásek. Já určitě a můžu vám potvrdit, že ještě jednu v zásobě mám, ale pšt nebudeme krást pozornost Fanny, protože ona si zaslouží vaši plnou pozornost.


Odstínů rtěnek nabízí značka Nars hned několik a vybrat si je velmi těžké, ale myslím že jsem se odstínem Fanny trefila do černého.


Ačkoliv je rtěnka neskutečně fotogenická, tak jsem docela bojovala s tím zachytit její pravou barvičku. A tou já nádherná barva rudých a růžových bobulek, s lehkým fialových nádechem a studeným podtónem. Nádherný odstín, ale zdá se mi trošku specifický, a ne ke každému makeupu se bude hodit. Raději volte takový, kdy za hlavní hvězdu bude právě rtěnka, a oční makeup ji doplní spíše jemnými tóny.


Že je rtěnka od značky Nars nejde přehlédnout, a ačkoliv název je "všude" pořád je to decentní a nepůsobí to přeplácaně.



Rtěnka je krémová a na rty se nanáší jako med, absolutně necítím, že jsem ji na rty právě natřela. Malou výtku mám, že rtěnka se bez konturovací tužky moc nedá použít. Nebo spíše takhle pokud chcete rty hodně výrazné, tak bez konturovací tužky tohoto cíle nedocílíte, protože se rtěnka hodně rozpíjí. V případě, že chcete rty lehce zbarvené, tak to zvládnete i bez tužky, stačí na střed jednou ťupnout a pak buď rozetřít prsty nebo štětečkem.


A upozorňuji, že pro jemný nádech barvy opravdu stačí jen lehce ťupnout, protože rtěnka je neskutečně pigmentová. Stačí jednou přetřít rty a rtěnka vám vykouzlí plné rty. Já se občas nechala unést krémovostí a příjemnou aplikací a rtěnkou jsem přetírala tam a zpět stále dokola. 


Rtěnka uschne do polo-matna, a pokud jsou vaše rty lehce popraskané, tak tahle rtěnka vás určitě nezachrání a spíš vás potopí, protože vaše nedokonalosti lehce zvýrazní. Proto doporučuji před použitím rtěnky si dát balzám a nějaký ten peeling rtů, také není na škodu.


Další malou výtku mám, že se rtěnka hodně obtiskává, ale je tak hodně pigmentovaná, že ani nepoznáte, že vám ze rtů nějaká barva utekla a zanechala stopu na skleničce. PS: a ze skleničky se hodně blbě umývá.


V perfektním stavu mi na rtech rtěnka vydrží cca 5-6 hodin, pak se rtěnka začne vytrácet ze středu rtů, ale na první pohled to není zas až tak vidět, protože rtěnka zanechává narůžovělou barvu i po odlíčení. Takže k večeru na rtech nemáte téměř žádnou rtěnku, ale jemný nádech barvy tam je, a vy se tím pádem nemusíte bát, že z vás rtěnka udělá klauna. 


Jestli chcete zainvestovat do rtěnky, která se vám určitě vyplatí, tak tahle má ode mně velké doporučení a ten výběr odstínů je perfektní, a věřím že si tu svoji vyvolenou najde každá z vás. 


Já jsem si svoji krásku ulovila na eshopu Notino.cz za 631 Kč.


Vaše Hevi


Komentáře

  1. No jéje, tak to je nádhera! Odstín je úžasný, i když já osobně bych si na něj netroufla. A ten obal.. ♥ To chci mít doma také, takže to vidím tak, že si jdu svoji vyvolenou hned vybrat! ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě utíkej a neváhej ani minutu, já si nemůžu pomoct, ale uvažuji o dalších Anita, Vera, Anna a Charlotte. ... oujé.. ještě že budu mít za měsíc narozky.. :D

      Vymazat
  2. Nááádhera, krásný obal, design i odstín!! Jen je docela drahá :/.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhernej odstín :) Tobě sluší! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. The color is perfect:) I have to buy it:)
    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, takhle jsem si s magnetickým zavíráním hrála u minerálního make-upu od ZAO :-DD Cvak, cvak, cvak... Pořád dokola jak blázen :-D

    Ta barva rtěnky je překrásná! Přesně takových mám doma nejvíc. Jemně do fialkova a studený podtón. A co se matné rtěnky týče, tak mě tohle dělá matná MAC, že zvýrazní sebemenší nedokonalost. Na suché rty není úplně příjemné ji nanášet. Chce to balzám a nechat vstřebat. Pak je to teprve dokonalé :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je krásný odstín, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná farba a krásne líčenie. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná, měla jsem z téhle řady Natalie, nějak jsme si ale nesedly, tak šla o dům dál. :) Ale pořád mě svrbí ruka po nějakém tom tmavším odstínu, myslím, že tam by to mohlo být lepší (Na Natalie si lidi docela stěžují, u ostatních odstínů jsem to nezaznamenala...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si toho všimla, ale prvně jsem uvažovala nad ní, ale popravdě není to zrovna levná rtěnka, na to aby ležela v šuplíku.. :( Ale nějaký nude odstín ještě určitě plánuji :-)

      Vymazat
  9. To je tak nádherná barva! Přesně takové mám ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. To je kráska! Mě se její obal velmi líbí i odstín :) Od značky NARS jsem zatím žádný produkt nezkoušela..

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásná barva na podzim! A tobě moc sluší ;)

    My August 2016

    OdpovědětVymazat
  12. Ruz je nadherny a velmi ti pristane! Zavidim ti ho :) skoda ze sa rozpija, pri tejto znacke by som to necakala.

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic otřesného, co by se nedalo vyřešit. Ale popravdě já také ne.

      Vymazat
  13. Úžasná barva, pořídit si rtěnku od MAC a od NARS je můj sen, tak snad si ho brzy konečně také splním :) Jinak máš hrozně moc pěkné fotky! ♥ Já se s nimi v poslední době taky snažím víc hrát, ale pořád s tím nejsem spokojená :D
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ano :-) Já si ho splnila jsem nadšená od MAC mám Rebel a od Nars Funny, ale asi nezůstanu jen u téhle.

      Vymazat
  14. Já bych si tu rtěnku koupila už jen kvůli vzhledu. :D Ale zvolila bych asi jinou barvu. Mám radši víc do červena. :)

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
  15. WAU! ♥ tak ta je naprosto dokonalá! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný dizajn a ešte krajší odtieň! (ง︡'-'︠)ง

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)