DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ OČÍ - OLIGODERMIE - ZDRAVI.KRASA.CZ


Na odlíčení očí mám nejraději dvoufázové odličovače očí, a to hned z několika důvodů. Většinou nosím silný nános makeupu jak na řasách tak víčkách, a nechci si při jeho odlíčení vydřít díru do oka, a to je hned další důvod, proč je mám ráda. Díky olejové složce oční okolí nevysušují a nedřáždí. 

Díky spolupráci s eshopem Zdravi-krasa.cz jsem měla možnost vyzkoušet tento odličovač očí od Oligodermie. Za což jsem byla moc ráda, protože popravdě nevím jestli bych byla ochotná za 100 ml dát 499 Kč. ale teď s odstupem času vám můžu říct, že bych asi byla.

O značce Oligodermie jsem dříve vůbec neslyšela a tento produkt je moje první zkušenost. Jedná se o francozskou značku kosmetika, která letos oslaví 40 let působení na trhu. Značku založil Dr. Jean Jacques Legrant, který položil základy estetické medicíny. Ve světě je tato značka hojně využívána ve více než 10 000 profesionálních kosmetických salónů.


Odličovač se ve svém složení ukrývá extrakt z broskve bohatý na vitamín B, C, E, který pokožku uklidňuje a revitalizuje. Broskvový extrakt doplňuje i extrakt z květů chrpy, které zase pokožku zjemní a regenerují. Nejenže má úžasné složení, které vaši pokožku nabudí a po celém dni ji ještě potěší a uklidní, tak také skvěle vypadá. Na vašich poličkách se bude vyjímat jako uzrálá šťavnatá broskev na stromě.


A proč právě jako broskev na stromě? Protože nejenže obsahuje výtažek z broskví, ale po smíchání obou složek mi tu broskev svojí barvou vážně připomíná. Bohužel už ne vůní, vůbec by mi nevadilo, kdyby po otevření víčka na mě dýchla jemná vůně broskve. Ale většina z nás má oční okolí citlivější, takže na druhou stranu chválím, že produkt má jemnou téměř nepatrnou parfemaci, což pro citlivé oči je to nejlepší řešení. 


Samotný odličovač se ukrývá v pevném průhledném obalu, který je jednoduchý, ale lehký nádech luxusu má. Líbí se mi, že obal je průhledný, protože tak skvěle vidím jestli mi produkt dochází nebo ne. Malou výtku mám, že obal je pevnější a nedá se moc zmáčknout, takže odličovač z lahvičky musíte vytřepat. Jestli mě chápete, prostě a jasně lahvička nejde zmáčknout tak, aby jste si produkt vytlačily na tampónek, lepší je ho právě pro promíchání obou složek naťupat na odličovací tampónek.


Jako každý dvoufázový odličovač se musí protřepat, aby se obě složky spojily a utvořily jednu tekutinu, která vaše oči odlíčí. Odličovačem stačí jen párkrát zatřepat a složky jsou propojeny. Bohužel spojeny v jednu zůstanou jen chvíli, a než si stihnu odlíčit jedno oko, tak už jsou složky rozděleny a je za potřebí odličovačem zatřepat znovu, ale mě to vůbec nevadí. Ráda si s ním hraji a protřepávám ho, když on se tak krásně třpytí, ale bát se nemusíte žádné třpytky v sobě nemá, jedná se spíše jen o effekt, který tento odličovač kromě odlíčení očí umí.



Odličovač očí v akci:
Stíny: E-style Paletka Crazy, Řasenka: Miss Sporty Pump up Booster, Obočí: Collection, Gel na obočí Essence
Stíny: Sleek Oh so Special, Obočí: Paletka na obočí Estyle, Řasenka: Maybellne Illegal Lenght
Stíny: Zoeva, Metalické krémové MUR, Obočí a linky: Linky ve fixe od Essence, Gel na obočí Essence, Řasenka: GS Cashmere

Po aplikaci odličovače na odličovací tampón, ho přiložím na oko a chvíli počkám a poté stáhnu. Po prvním odlíčení mi ještě nějaký ten oční makeup na oku zůstal a bylo zapotřebí nového tampónu a nebo využít druhou navlhčenou stranu a oko doolíčit. 


I když se jedná o dvoufázový odličovač, který obsahuje oleje, tak nezanechává oční okolí umaštěné a morké. Právě naopak je krásně suché, ale zároveň hydratované. Nevím jestli odličovači může stoprocentně připsat i to, že se mi řasy zlepšily a padají méně. Před testování jsem měla řasy lehce sušší, a křehké, a také mi docela padaly. Začátkem roku jsem testovala sérum na řasy Realash a to mi řasy zachránilo, jenže po ukončení testování tento krásný effekt začal pomalu mizet. Nemůžu říct, že by odličovač zastal práci séra, ale trošku řasám pomůže k tomu, aby byly lepší.



Znáte značku Oligodermie? A jaké odličováky používáte?


Vaše Hevi




Komentáře

  1. Od Oligodermie mam peeling a je luxusní! Konečně mám po použití hydratovanou pleť! Na odličování mám teď dvoufázovou Fytofontanu💞💞💞

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. Znacku vubec neznám, ale tohle vypadá jako fajn produkt :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o této značce poprvé Hevi. Líbí se mi moc balení produktu a sama dvoufázové odličovače taky ráda používám. Momentálně používám dvoufázáky od Ziaji a jsou super. Dál jsem měla taky dvoufázák od YR, Garnier, z Rossmannu a všechny hezky odličovaly jak oči tak pleť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento odličovač nepoznám, ale líbí se mi efekt třpytek. Vypadá to na pohled moc hezky. Já momentálně používám odličovací olej do Saloos. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na odličovací olej chystám, mám doma od Missha :-)

      Vymazat
  5. O této značce jsem ještě nikdy neslyšela, ale ten odličovač tedy vypadá opravdu slibně. :) Na běžný denní makeup, kterým jsou u mě lehce stíny a řasenka, občas linka, používám normálně micelárku. Na víc "glam" makeup s umělými řasami a vším ostatním pak používám odličovací olej od Bobbi Brown. Dřív Soothing a teď jsem si zamilovala dvoufázový long-wear eye makeup remover. :) Jinak odličovače speciálně na oči většinou nevyhledávám, většinou mě strašně pálí, kupodivu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě pálí v očích micelárky, s tím bych si asi ani lehký oční makeup neodlíčila. :(

      Vymazat
  6. O značce slyším poprvé. Tu částku bych za něj ale nedala. Také používám dvoufázové odličovače od značky Nivea, se kterými jsem neuvěřitelně spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, částka je vyšší. Ale za mě odpovídá kvalitě.

      Vymazat
  7. Tento odličovač mám aj ja a som s ním naozaj spokojná :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Vobec mi ta znacka nic nehovori ale odlicovac sa mi paci :) ja teraz pouzivam Medik.

    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)