JÍLOVÁ MASKA - MEDIK8 clay mask


Značka Medik8 pro mě byla dříve velkou neznámou a vůbec jsem ji nezaznamenala. A teď si tluču do hlavy, že to byla škoda a jsem moc ráda, že jsem tuhle značku mohla vyzkoušet a poznat.


Značka Medik8 je britská značka, která se pyšní vysokou popularitou po celém světě. Značka nabízí širokou nabídku produktů na různé problémy pleti. Produkty značky Medik8 mají vysokou účinnost v boji proti různým starostem pleti. Značka své produkty netestuje na zvířatech. A jejich produkty neobsahují parabeny. Věřím, že tohle bude příznivé pro hodně z vás.


Maska je určena pro normální, smíšenou až mastnou pleť, ale bát se jí nemusíte ani pokud máte citlivou pleť. Maska obsahuje přírodní jíl, který čistí póry a absorbuje přebytečný maz pleti. Díky němu pleť zůstává zmatněná. Maska obsahuje i přírodní výtažky, které pokožku zklidní a léčí. 


Maska má zvláštní parfemaci, kterou těžko popíšu. Chvíli z ní cítím vůni bylin a ibišku, ale také z ní vane jemná vůně máty. Díky, které maska i příjemně chladí. 


Maska má krémovou hutnější konzistenci a šedo-zelnou barvu. Nejdříve jsem se ji trošku zalekla, a bála jsem se jak s tímhle zelenkavým blátíčkem budu pracovat. Maska mě, ale mile překvapila protože i když konzistencí je maska hutnější dá se lehce roztírat a práce s ní je jednoduchá. 


Po nanesení má maska lesklý povrch, který cca po 15 minunát na pleti zmatní, zesvětlá a lehce popraská. Pleť se při schnutí lehce napíná, ale není to nic nepříjemného. Kromě jemného pnutí je maska na pleti jinak moc příjemná a maska na pleti nepálí, neštípe a nedráždí. Masku po zaschnutí smyji vlažnou vodu a houbičkou na obličej.


Po použití masky je moje pleť na pohled zdravější, hladká a póry jsou viditelně vyčištěné a stažené. Po smytí je pleť matnější, ale stále hydratovaná. Zkoušela jsem masku použít ráno i večer. Když jsem ji použila ráno, tak má pleť zůstala krásně zmatněná po celý den. V případě použití masky večer, pleti přidám pleti ještě řádnou dávku hydratačního krému, protože si to po celodenní shonu zaslouží.


Pokud vás trápí i nevzhledné pupínky tak i pro vás je tato maska řešením. Stačí když přes den nebo noc naťupete masku na pupínek a necháte působit,díky tomu se pupínek zmenší nebo zcela zahojí. Dost záleží v jakém stádiu se váš pupínek před aplikací masky nachází.


Velkou výhodu masky vidím v hygienickém obalu, který má. Zvláště u jílových masek je tubovitý obal velmi důležitý, protože jílové masky mají tendenci rychleji vysychat než jiné masky. Další výhodu vidím v tom, že když máte pleť problematickou tak je důležité zachovávat extrémní čistotu používaných produktů, aby se kvůli nečistotám, které se do produktů mohou dostat, akné více nešířilo. A tahle maska zůstává čistá dokud se ji nedostanete až na dno.


Maska obsahuje 75 ml a její cena je 730 Kč. Podle výrobce maska vydrží až na 50 použití. Já osobně masku používám cca 3 měsíce na oblast mastnější T-zóny a používám ji obden a jsem v cca v půlce masky. Takže to jak maska vydrží záleží jestli ji používáte na celý obličej nebo jen lokálně, a také jak často masku aplikujete.




Masku vám můžu z klidným srdcem doporučit, i když vás může odradit vyšší cena masky, tak se nenechte odlákat, protože pokud vás trápí mastná pleť a rozšířenější póry, tak je tahle maska vaše řešení.


Masku jsem k otestování dostala z eshopu Zdraví-krása, kterému moc děkuji. Eshop nabízí různé značky, na různé problémy které vás trápí, takže se tu najde každá žena. Eshop garantuje nízké ceny a rychlé dodání produktů. Eshop má i své FB stránky.


Máte zkušenosti s maskou nebo značkou Medik8?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Táto maska vyzerá veľmi zaujímavo a veľmi sa mi páči, že si u nej napísala aj samotné správanie sa (zmena farby). Recenzia sa mi veľmi páči a som rada, že si spokojná

    OdpovědětVymazat
  2. Znacku neznam, ale vypada super, hlavne na ty pory a pupacky👼👼👼

    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
  3. Maska vypadá skvěle už jsem se s kosmetikou Medik8 mohla seznámit a musím říct, že mě mile překvapila!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  4. Značku vůbec neznám, ale přiznám se, že za tuhle cenu je pro mě maska trochu jinde.
    Každopádně se mi tvoje recenze velmi líbí a celkově mi Medik8 přijde jako zajímavá značka.
    Zajímala by mě ta vůně, z tvého popisu vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je složité, tu vůni prostě nedokážu popsat přesně.

      Chápu, že je značka dražší, ale pokud tě akné trápí tak se opravdu vyplatí.

      Vymazat
  5. Na internetu jsem značku už zaznamenala ale nikdy jsem se o ni nezajímala. Jílovou masku na vyčištění pórů bych potřebovala ale cena není zrovna lidská takže se spokojím s levnější alternativou třeba od Avene.

    OdpovědětVymazat
  6. Fuu, ta cena mě opravdu zaskočila. Ale na ty svoje pupínky bych ji ráda vyzkoušela. Mám jílovou od saloosu, tu sypkou, a s touhle by se mi určitě pracovalo lépe.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, ale věřím, že i vyšší cena tě třeba neodradí a zkusíš ji :-)

      Vymazat
  7. Produkty od Medik8 pouzivam a ma plet je spokojena. Ja take :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jílové masky mám moc ráda, líbí se mi jak stahují obličej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U téhle je to ze začátku trošku nepříjemné, ale musím uznat že výsledný effekt se mi líbí, a stahování mi nevadí.

      Vymazat
  9. O značce jsem už slyšela, pamatuju si reklamy v časopisech několik let zpátky. Popisované účinky zní super, časem možná zkusím (škoda té ceny) :)

    OdpovědětVymazat
  10. značku znám,ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela, ale maska vypada zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Maska vypadá vážně skvěle jen nemám mastnou pleť :) Super recenze! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle značku skoro vůbec neznám, ale maska vypadá podle mě dobře :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)