VÝZVA S BLOGERKY.CZ - HERBASPA

Bylinné koupele HERBASPA obsahují vysoký podíl bylinného extraktu ze 6 léčivých bylin a doplněné o jednu z aromaterapeutických složek.

HERBASPA bylinné přísady do koupele vyrábí česká firma HERBADENT již více než 30 let podle klinicky ověřené receptury.


Tvé starosti se rozplynou, když dáš si koupel bylinnou. 

Krásné heslo, které mě uvítalo. Když jsem si šla vybrat svoji koupel.


Říkáte si, HERBA..SPA? Vám bude asi známější název HERBADENT. Přiznám se, že mě také. Název HERBADENT mám zafixovaný s produkty na zuby a hygienu dutiny ústní. Ale dneska to není o HERBADENTU, nýbrž řadě HERBASPA. Jedná se o tu stejnou společnost. Jen HERBASPA vám přináší očistu vašeho těla. 

Díky výzvě na portálu Blogerky.cz. Jsem měla možnost vyzkoušet jejich bylinné koupele. Pro mě tyhle malé sáčky byly novinkou. Ale velmi příjemnou novinku, a její testování jsem si užívala.


Cena sady je 289 Kč. Sada obsahuje pět druhů bylinných koupelí.


Sada obsahuje bylinné koupele: Levanduli (nepěnivá), Lemongrass (nepěnivá), Kosodřevina (nepěnivá), Máta (nepěnivá) a Kosodřevina (pěnivá).


Tohle se vážně povedlo. A někdo za nás vymyslel skvělý dárek na vánoce. Doslova svému milovanému darujete relax, klídek a pohodu.


Každý z balíčků ukrývá 30 ml bylinné koupele, která se ve vodě lehce rozpustí. Vodu vám zbarví do zelena. Tohle mě trošku překvapilo, že každá z koupelí má zelenou barvu. Protože přiznám se, že třeba u levandule bych čekala třeba fialovou. Lemongrass zase žlutou. Ale to byl omyl. Všechny mají zelenou barvu. Po zjištění ze tmavá zelená nic nezabarvila a ze mně neudělala vodnici. Tak jsem to přešla a užívala si své minuty relaxu.


Lemongrass - Osvěžující bylinná koupel
Osvěžuje organismus, posiluje myšlení, očišťuje mysl, a účinně pomáhá se koncetrovat.

Koupel je nepěnivá, takže nečekejte žádnou pěnu. Vůně lemongrass byla na první čuchnutí hodně silná a výrazná. Po chvíli se vůně rozležela, a osvěžující byla asi 15 minut. Pak mě začala s vůně bolet hlava.


Levandule - Harmonizující bylinná koupel
Harmonizuje mysl, zklidňuje organismus, odbourává bolesti hlavy a pomáhá při nespavosti.

Levandulovou vůni v kosmetice moc nevyhledávám, protože málokterá značka umí udělat uvěřitelnou vůni levandule. Tohle byla nádherná, příjemná nálož levandulového pole s příměsí máty. Když jsem zavřela oči v mysli jsem se přenesla do Francie do levandulových polí se sklenkou Mojita. Koupel byla uklidňující a usnula jsem po ní jako miminko.


Máta - Povzbuzující bylinná koupel
Dovede povzbudit a očistit organismus, osvěžuje a uvolňuje svaly i mysl.

Tuhle koupel bych doporučila lidem s rýmou, protože vůně máty vám neuvěřitelně protáhne nosánek. Mátová koupel vás postaví na nohy. Svěží, energetická vůně vás uklidní, ale i na kope k dalším výkonům.


Kosodřevina - Relaxační bylinná koupel
Kromě relaxačních účinků posiluje a zahřívá organismus a uvolňuje horní cesty dýchací.

Vůni kosodřeviny, jsem si nedokázala představit. Když jsem sáček otevřela dýchla na mě hodně svěží vůně. Svěží vůně, kterou jsem nedokázala popsat. A pak mě to napadlo, vůně pánského sprchového gelu. Prostě si užíváte relaxační koupel jakože s přítelem, ale celá vana patří jen vám.


Kosodřevina - Hřejivá bylinná koupel

I zde mi vůně připomínala pánský sprchový gel, ale v téhle vaně jsem nebyla sama. S bylinou směsí se mi do ní vloudila i pěna, protože tahle jediná koupel pěnu vytváří. Pěna byla hustá a nechtěla vanu opustit ani po vypuštění. Tuhle koupel jsem si užila ze všech nejvíc, miluji pěnu. Jako malá jsem si z ní tvořila různé domečky a zámečky. A hlavně, když přijdete z mrazu. Tak vás koupel prohřeje a hodí do pohody a vy zapomenete, že venku je pod nulou.


Testování těchto koupelí bylo božské. Cítila jsem se uvolněná, příjemně naladěná. Vždy jsem se těšila na těch svých pár chvilek relaxu.

Vaše Hevi


Můj FBInstagram

Komentáře

  1. Hello from Spain: great products. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  2. To vyzerá perfektne, škoda že nemáme vaňu :) som rada, že kúpanie bolo super.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  3. Koupelová maniačka - to jsem já! Proto by mi nedělalo problém zlákat se na takovýto relax. Nejvíc bych si asi užila levandulovou.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teď přes zimu si dávám vanu skoro pořád, nejen, že si tam odpočinu, ale i se zahřeju:-)Tyhle koupele vůbec neznám, nejvíc používám pěny do koupele od Balei a Avonu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pěny od Avonu vysušují pokožku.. :( Ale Balea pěny jsou super :-)

      Vymazat
  5. ty aby ses nezapojila do každé tupé výzvy na blogerkách co? už mi s tím přijdeš vážně trapná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj komentář. :-) To je tvůj názor, ale očividně si za ním neumíš stát, když píšeš Anonymně :-)

      Vymazat
  6. Tak tuhle značku teda neznám, ale vypadá to moc pěkně :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. krásná recenze... jen by mě zajímalo, osobně mám dost suchou pleť, denně musím použít tělové mléko, jinak jsem šupinatá jak kapr a teď v zimě je to ještě horší. Je v těchto koupelích obsažen nějaký olej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ve složení se olej nachází. A neměla jsem pocit, že by mě koupele vysušovali. :-) A to suchou pokožku mám. a pokud je to na tebe málo, tak třeba do koupele kápni olejíček :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)