RECENZE PALETKY E-STYLE 02 CHARM

Kosmetickou značku E-style vám nemusím snad ani představovat, neznám někoho kdo by ji asi neznal nebo o ní aspoň neslyšel. Na kosmetický trh vtrhla jako uragán se svými božsky pigmentovanými stíny. A teď nově přišla i s paletkami. Já jsem se dlouho přemlouvala, že je nepotřebuji. Ale co se nestalo, když E-style přišla na trh se svojí paletkou Crazy, kterou v akci uvidíte později, tak bylo jasné, že přemlouvání již nepotřebuji a prostě ji musím mít, ale aby paletka necestovala sama tak jsem k ní do balíčku přibalila kamarádku. Nebyla jsem si jistá, jakou si mám vybrat. Už dlouho toužím po Naked 3, protože růžové, narůžovělé a fialové odstíny zbožňuji. Takže bylo konec rozmýšlení a vybrala jsem si paletku Charm, která právě sestavu těchto odstínů obsahuje. Paletka mě natolik učarovala, že paletku Naked 3 odsouvám na vedlejší kolej, protože tahle paletka je božská miluji ji a za 259 Kč. Není co řešit, jak říká kofola. 



Když ji miluješ, není co řešit.



Samotné stíny jsou ukryté v černé pevné paletce, která mojí nešikovností spadla na zem, ale stále je v celku. V paletce kromě stínů je ukryté i zrcátko. Osobně zrcátko v paletkách nepoužívám, ale ve stavu nouze tohle se použít dá. Co oceňuji je, že v paletce není zbytečný aplikátor. Sice se v ní místo, kde by asi měl být nachází, ale já si tam raději dám sama svůj štětec, o kterém vím, že ho budu moci použít, když bude potřeba.




Stíny jsou skvěle pigmentované a neprášivé. Celý den na víčku vydrží i bez báze.



Co mě, ale trošku mrzí je, že E-style nepojmenovává i samotní stíny v paletkách, že dá pouze název celé paletce. Ale to nevadí, pro dnešní článek zapojím trochu své kreativity a fantazie. A nějaké ty názvy jim zkusím dát sama. 



První stín je jemná růžová s růžovým leskem. Nádherná barva na celé víčko, pod obočí a nebo do vnitřního koutku. Skvěle se hodí i jako rozjasňovač. 
A její nové jméno podle mě: Pink sun



Druhá barvička. Je světlá růžovo-broskovová. Zase skvělý stín na celé víčko nebo do vnitřního koutku. A ráda ji také použiji jako rozjasňovač. 
 A její nové jméno podle mě: Radiant peach



Třetí barva je nádherná oranžovo-růžovo-zlatá. Prostě nádherná barva a musím říct, že tuhle jsem si zamilovala z celé paletky nejvíce. Na celé víčko, řasenku, tvářenku a lesk na rty a razím na letní párty.  Tenhle stín je božský jako tvářenka. 
A její nové jméno podle mě: Tady je to asi jasná Rose gold



Čtvrtý stín je střední fialovo-hnědá s lehoučkým shimmerem. Skvělý stín do ohybu. . Když  ho dám na celé víčko a tak stín sám vytváří stíny v mém ohybu. Dokonalý stín na takové to pětiminutové líčení. 
 A její nové jméno podle mě: Purple Taupe



Pátý a poslední stín je zároveň nejtmavší stín z paletky. Tmavě fialová s kapkou černé a hnědé. Skvělý stín na kouřové temné líčení, tím že stín obsahuje více fialové líčení s ním nebude tak tvrdé a bude skvěle použitelné i na denní líčení.
A její nové jméno podle mě: Night Plum




Pokud se rozhodujete kterou paletku od E-style si chcete koupit tak za mě vám určitě můžu doporučit tuhle krásku. Skvěle poskládaná paletka, která v sobě ukrývá tolik líčení. Na které se můžete podívat v článku ZDE. Paletku jsem si zamilovala na cestování, jelikož v jedné paletce najdete stíny, rozjasňovač, tvářenku a musím říct, že jednou ve stavu nouze jsem poslední stín použila i lehce na obočí. Prostě dokonalost.

Paletka je koupi ZDE.

Máte nějakou paletku E-style vy? Mám v plánu si ještě nějakou pořídit, poradíte mi?

Vaše Hevi


Komentáře

  1. Ta pigmentace je vážně super :) na tyhle paletky jsem slyšela dobré ohlasy, možná si taky jednu pořídím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná paletka! Koukám, že E-style jede! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a už se chystá další...:-) a mnoho dalších novinek.. věřím, že se máme na co těšit.. :-)

      Vymazat
  3. Opravdu pěkná paletka i článek :)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale moc se mi nelíbí ty barvy, potřebovala bych nějakou víc do hněda :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají jednu, která je neutrální v hnědých tónech.. :-) Tak se na ni mrknu :-)

      Vymazat
  5. Paletky jsou úžasné, mám tu Crazy a musím si ještě pořídit nějakou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crazy mám taky, ale tahle mě na první pohled chytla hned.. a crazy na svoji chvilku slávy ještě čeká.. :-)

      Vymazat
  6. Ty barvičky jsou opravdu nádherné a tyhle paletky vypadají prostě super! Také si neustále musím odepírat jejich koupi :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle paletka vypadá skvěle :) Líbí se mi i jiné produkty od téhle značky, ale ještě jsem se nějak nedostala k tomu, si nějaký produkt pořídit :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě omrkni eshop, věřím, že si tam něco najdeš.. :-)

      Vymazat
  8. Pigmentace je uzasna a ja si aspon jednu proste koupit musim!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná paletka.Koukala jsem na e-shop a uzaan..taky si ji koupil
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám tuhle paletku taky a zatím s ní kupodivu tak trochu bojuju. Nevím, jestli jsi četla recenzi na paletu E-style u ILoveMakeUp, ale mám s ní trošku potíže jako ona. Pigmentace a barvy krásné,ale jakmile začnu dávat na víčko více barev z paletky a chci je blendit, tak se ty barvy začnou jakoby ztrácet a barvy slábnout. Nevím, jak to přesně popsat. Raději tedy vždycky použiji jen jednu barvu na víčko než čarovat s vícero odstíny. Ach jo :(

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její recenzi jsem nečetla, ale mrknu na ni. :-) Takový problém nemám, podívej se na Makeup 10x jinak s touhle paletkou a tam můžeš vidět, že se stíny do sebe pěkně blendí a neztrácí se..

      Vymazat
    2. Dík za tip, už na to koukám a moc se mi líčení líbí, určitě něco z toho vyzkouším :)

      Vymazat
    3. Ale je škoda, že tě paletka tak zlobí... :( Jedině zkusit první stín na celé víčko dát prstem lépe se zapracuje a více se chytne víčka a do něj zlehka blendit další stín.. :) Snad se nevzdáš, a paletka se umoudří.. :-)

      Vymazat
  11. teď jsi mě teda navnadila na tuto krásnou paletku :)
    má oblíbená paletka těchto přirozených stínů je od Flormar - o které si můžeš počíst tady: http://timefor-pe.blogspot.cz/2015/07/quatro-od-flormar.html

    OdpovědětVymazat
  12. Na tyto paletky čtu všude samé kladné recenze, vidím to tak, že ji budu muset taky zkusit. A když už budu dělat objednávku, tak určitě nezůstane jenom u této paletky...já bych ty blogy asi měla přestat číst.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý článek :) dlouho uvažuji nad nějakou paletkou od E style a jelikož mám radši narůžovělé tóny takhle pro mě bude nejspíš dobrou variantou :) děkuji za pěkné fotky pro představu :)

    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat
  14. O této značce jsem ještě neslyšela. Paletka vypadá ohromně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka vypadá vzhledově krásně, pigmentací na jedničku a strašně mě potěšilo, jak jsi pojmenovala stíny, samotnou by mě to u recenze nenapadlo, jsi prostě šikula.

    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.. podle mě je to škoda, že nemají své názvy. Tyhle stíny si to určitě zaslouží :-)

      Vymazat
  16. Tahle paletka je opravdu krásná, asi si budu muset taky nějakou pořídit :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  17. I like this palette, great colors:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá dobře, zrovna takovou nějakou potřebuji :D

    OdpovědětVymazat
  19. moc pěkně napsáno, paletka je boží dělám si na ní zálusk,škoda že se kosmetika e-style nedá koupit na Kladně hned by byla moje :)

    OdpovědětVymazat
  20. Paletky uz mám dvema nemuzu si je vynachvalit.jako vlastne celou kosmetiku Estyle :-) co chvili po necem od nich pokukuji na eshopu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Z paletky se mi nejvíce líbí 1, 4 a 5 stín :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)