BEAUTY TIP č.2

BEAUTY TIP č.2


Moje milé čtenářky,

dneska bych vám chtěla dát tip na eshop www.muashop.cz. Eshop jsem našla náhodou, když jsem hledala kosmetiku W7 a našla jsem tenhle eshop, který nabízí velký výběr nejen téhle kosmetiky. Další co eshop nabízí tak je kosmetika MUA, Famous a štětce Jessup za skvělou cenu. 

Novinkou na eshopu je pečující kosmetika z Velké Británie. Produkty jsou zajímavé, takže určitě si ráda něco objednám. 

Na eshopu jsem si párkrát objednala a určitě ho můžu na 100 % doporučit. První co mě zaujalo tak je skvělá cena poštovného. Zasílají Českou poštou, když platíme předem je poštovné 60 Kč a dobírka je 90 Kč. Musíte uznat, že jsou eshopy co mají mnohem dražší poštovné. Eshop zasílá nejen do Česka, ale i na Slovensko. Dodání zásilky na dobírku bylo do 3 dnů.


Znáte tento eshop? Pokud ne, zkusíte ho?

Komentáře