pátek 27. března 2015

Nákup kosmetiky Lambre


Dlouho jsem se rozmýšlela jestli zkusit nebo nezkusit značku Lambre. Zatím jsem od kosmetiky Lambre nic nevlastnila. Po přečtení pár recenzí mě zaujaly jejich řasenky a rtěnky. Tak jsem neváhala a zavítala na eshop zde, který tuhle kosmetiky nabízí. Z jejich nabídky mě nejvíc upoutala řasenka Long Lash. Řasenka má gumový kartáček a tvar půlměsíce. Na řasenku jsem opravdu zvědavá, kartáček mě zaujal na první pohled. Tak uvidíme jestli splní to co slibuje. Rtěnku jsem si vybrala v odstínu 03. Jedná se o světle růžový odstín, eshop udává popis odstínu jako Pivoňka (polomatná). Zajímal mě i jejich matující makeup. Ten mám v odstínu 01 - přírodní béžový. Makeup je na první pohled tmavší, ale dá se krásně rozetřít. Chtěla jsem vyzkoušet více produktů k recenzi tak jsem do košíku ještě přihodila konturovací tužku na rty č. 105 - sladká třešeň. Barva konturky je moc pěkná tmavší červená. A jako poslední produkt do košíku spadla tužka na oči s houbičkou 04 tyrkysová. Přiznám se, že jsem čekala, že tužka bude světlejší, ale je to spíše tmavší tyrkysová, ale to mi nevadí a ráda ji vyzkouším.


Rtěnka Lambre Exclusive Colour odstín 03 - Pivoňka (polomatná) ( 149 Kč)





Ještě pár slov k eshopu: Eshop můžu určitě doporučit. Cena poštovného s dobírkou byla 90 Kč, což není tak drahé. Kosmetika byla krásně zabalena v bublinkové fólii na ochranu kosmetiky. Balíček přišel v bublinkové fólii a kromě kosmetiky mnou objednané jsem v balíčku našla ještě dárek od eshopu. A to vždy potěší. :-)

Dárek je rtěnka značky Moje v odstínu 04.



Máte něco od značky Lambre? A vaše zkušenost s ní?



2 komentáře:

  1. Hezké věci, hodně se mi líbí rtěnka (vlastně obě), tak jsem zvědavá na dojmy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, no z rtěnky jsem nadšená :-) udivím jdu na zkoušení :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks